Performancing Metrics

داشتن یک مکالمه امن و رمزگذاری شده | اتاق خبر
کد خبر: 311019
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 14:19
حفظ حریم خصوصی و امنیت در اینترنت بسیار مهم است.هنگام استفاده از برنامه های پیام رسان باید مراقب باشیم این وسط کسی پیام های شما را نخواند.میخواهیم برنامه ای به شما معرفی کنیم تا یک مکالمه و چت مطمئن داشته باشید.

اتاق خبر - با داشتن Crypto.Cat میتوانید با داخل و خارج ایران با خیال آسوده چت کنید و به علت رمز گذاری آن کسی به پیام های شما دسترسی ندارد.برای داشتن این برنامه بر روی کامپیوتر شخصی باید به سایت www.crypto.cat سر بزنید و برای کامپیوتر خود دانلود کنید.این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS نیز منتشر شده است.

همان طور که در تصویر می بینید برای مرورگر های مختلف و iOS قابل دریافت است.این برنامه دارای زبان فارسی نیز می باشد.برای استفاده طرف مقابل شما هم با نصب این برنامه و ساخت یک اتاق گفتگو باید یک اسم انتخاب کنیم که در هر دو پلتفرم باید اسم یکسانی داشته باشد.(در قسمت conversation name).قابلیت تشکیل گروه دارد.در قسمت nickname میتوانید اسم دلخواه خود را انتخاب کنید.بعد هم اتصال یا Connect.

در اینجا نرم افزار یک کدی را ایجاد میکند و شروع به تجزیه تحلیل آن می کند.اگر بعد از بستن این برنامه شخصی با همان اسمی که برای اتاق گفتگو انتخاب کردیم وارد شود باز هم نمیتواند به چت ها و پیام ها دسترسی داشته باشد.این هم نمایی از نرم افزار در سیستم عامل iOS.

 منبع: بروزرسانی
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید