Performancing Metrics

شورای شهر مشهد هیچ اقدامی برای هواداران فوتبال انجام نداده است | اتاق خبر
کد خبر: 311053
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 17:04
عباسی:
مدیرعامل سیاه‌جامگان می‌گوید در اردوی ترکیه بخش زیادی از خواسته‌های کادرفنی تیم محقق شده و با آمادگی خوبی لیگ‌برتر را شروع خواهند کرد.

اتاق خبر- مدیرعامل سیاه‌جامگان می‌گوید در اردوی ترکیه بخش زیادی از خواسته‌های کادرفنی تیم محقق شده و با آمادگی خوبی لیگ‌برتر را شروع خواهند کرد.

محمدرضا عباسی  درباره اردوی تیمش در ترکیه، اظهار کرد: تا حدود زیادی از خواسته‌های‌مان محقق شده است. رفته رفته به آمادگی لازم برای شروع قدرتمند در نیم‌فصل می‌رسیم. اخیرا در دیدار تدارکاتی مقابل قهرمان قزاقستان توانستیم با دو گل به پیروزی برسیم. در بازی‌های گذشته هم عملکردمان قابل قبول بود.

مدیرعامل سیاه‌جامگان با بیان اینکه پس از اردوی ترکیه برای چند روز تمرینات تیم تعطیل می‌شود، گفت: پس از این تعطیلات، تمرینات را پیگیری می‌کنیم و اگر بتوانیم بازی‌های دیگری را هم تا آغاز لیگ برگزار می‌کنیم.

او درباره شرایط مالی تیمش نیز افزود: وضعیت مالی ما در مقایسه با تیم‌های دیگر لیگ بسیار خوب است. در این شرایط اردوی ترکیه را هم برگزار کردیم تا تیم به آمادگی برسد. قبل اعزام تیم به ترکیه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و در پایان اردو هم بخش دیگری از حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود. به جز پرداختی‌ قبل از اردو، 30 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و فکر می‌کنم این عدد در آغاز لیگ به 40 درصد برسد.

عباسی همچنین در مورد بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم به این تیم پیوستند، گفت: این بازیکنان بر اساس نیاز تیم جذب شدند و تا به اینجا هم به خوبی خودشان را با تیم هماهنگ کرده‌اند. بازیکنان خارجی‌مان هم بسیار خوب هستند و از طرفی بازیکنان با اخلاقی محسوب می‌شوند. آن‌ها در این چند روز و هفته ای که با ما بودند، با بازیکنان رفیق شده‌اند و همه آن‌ها را دوست دارند.

مالک سیاه‌جامگان درباره وضعیت تیم‌های پایه این تیم در سال جاری، اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال از لحاظ تثبیت حضورمان در لیگ‌برتر سال سختی برای ما است، کمتر توانستیم به تیم‌های پایه توجه کنیم اما تیم‌های پایه ما در لیگ استان حضور دارند و چند نفر از بازیکنان فعلی تیم بزرگسالان از تیم‌های پایه محلق شده‌اند. سال آینده آکادمی مستقلی برای تیم‌های پایه دایر می‌کنیم و قصد داریم یک کارخانه بازیکن‌سازی‌ای مانند سال‌های نه چندان دور ابومسلم بسازیم.

او در ادامه این گفت‌و‌گو درباره وضعیت تعداد تماشاگران سیاه‌جامگان در نیم‌فصل نخست خاطرنشان کرد: اگر بخواهم در مقایسه با تیم‌های دیگر بگویم، وضعیت ما بسیار خوب بود اما به طور کلی به دلیل بازی‌های نه چندان دلچسبی که در لیگ برتر برگزار می‌شود، استقبال تماشاگران هم کاهش کرده است. از طرفی وضعیت مکانی ورزشگاه ثامن مشهد خوب نیست و تماشاگران ما باید 45 کیلومتر را طی کنند تا به ورزشگاه برسند. ما نتوانسته‌ایم هیچ امکانات رفاهی خوبی برای تماشاگران فراهم کنیم.

عباسی با اشاره به ورزشگاه امام رضا (ع) که توسط آستان قدس رضوی در حال ساخته شدن است، اظهار کرد: این ورزشگاه در مرکز شهر قرار دارد و در صورت آماده شدن بهترین ورزشگاه ایران خواهد بود. امکانات این ورزشگاه بسیار خوب است. قبل از ساخته شدن ورزشگاه پارکینگ‌های آن آماده شد و خیابان‌های اطراف هم بسیار بزگ هستند و اگر بازی‌های ما در این ورزشگاه برگزار شود، مطمئن باشید هواداران زیادی برای دیدن بازی‌ها به استادیوم می‌آیند.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در پایان گفت: متاسفانه تا به حال امکانات خوبی برای هواداران مشهدی فراهم نشده است. به مردم این شهر طلم می‌شود. اعضای شورای شهر هم هیچ اقدامی هم برای این مردم انجام نداده‌اند و این جای تاسف دارد. مردم مشهد با زحمت فراوان خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند . این جای گلایه دارد و از مسئولین می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید