Performancing Metrics

کسانی که می خواهند با آمریکا مذاکره کنند از نظر ما صلاحیت نفوذ به مجلس را ندارند | اتاق خبر
کد خبر: 311132
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 03:29
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: بسیاری با جریان نفاق به سیاست‌های آمریکایی به دنبال تغییر باورهای مردم در کشور هستند.

اتاق خبر- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: بسیاری با جریان نفاق به سیاست‌های آمریکایی به دنبال تغییر باورهای مردم در کشور هستند.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش نهضت روشنگری با موضوع استکبار ستیزی در حسینیه عاشقان قائم‌شهربا بیان اینکه حضرت معصومه(س) اسوه و الگویی است برای همه کسانی که می‌خواهند در زمینه ولایت حرکت کنند، اظهار کرد: حضرت قائم (س) هم زیارت حضرت فاطمه الزهرا(س) را در زیارت حرم حضرت معصومه(س) قرار داد و ایشان فرمودند هر وقت خواستید حضرت فاطمه (س) را زیارت کنید به قم بروید.

تویسرکانی در خصوص اتفاقاتی که در زمان انقلاب رخ داد با بیان اینکه در 22 بهمن 57 و حدود 37 سال پیش چه اتفاقی افتاد، گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هرکسی نگاهی به انقلاب داشت و اسلام کتاب و سنت را جایگزین اسلام خرافه و بدعت و جهاد می کرد و اسلام شهادت را جایگزین اسلام اسارت و ذلت می کرد تا اینکه بالاخره در 22 بهمن اسلام ناب محمدی جایگزین اسلام آمریکایی شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آن بود که این اسلام ناب را به اسلام آمریکایی برگرداند، تصریح کرد: وقتی کسانی که برای ایجاد نفوذ با اجرای طرح هایی همچون کودتا و حرکت های مردمی به نتیجه نرسیدند به راهکار دیگری همچون اصلاحات روی آوردند که در ایران جواب نداد و سپس راهکار چهارمی برای تغییر در این نظام انتخاب شد و آن هم انتخابات بود.

وی با بیان اینکه در جریان نفاق سیاسی کسانی هستند که می خواهند باورهای مردم را تغییر دهند، عنوان کرد: امام در بسیاری از سخنانش از مبحث نفوذ صحبت به میان آورد؛ چرا که امام می داند کسانی در مناطق حساس نظام حضور دارند حتی به عنوان طلبه اما قصد براندازی نظام را دارند به همین دلیل در هر زمانی مسئله نفوذ را به میان می آورد.

تویسرکانی بیان کرد: این مسئله نفوذ را باید فقط در مقدسین و خوش سابقه ها جستجو کرد و به هیچ عنوان دنبال بد حجاب و بی حجاب و جوان دانشجوی پر شور نباید بود، چرا که این مقدسین خوش سابقه زمینه نفوذ دارند و قرار است برای تغییر بارورها زمینه سازی کنند و باور را کارگر ساده نمی تواند تغییر دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با تأکید بر اینکه این فشار روانی و نفوذ که مسئولان به راه انداختند درست نیست و مسئول ارشد نظام نباید اظهار نظر رسمی کنند که این نشانه دخالت در انتخابات است، افزود: مهم این است که اسلام چه کسی را شایسته ورود به مجلس می داند.

وی افزود: همه مسئولین باید براساس اسلام حرکت کنند نه براساس میل شخصی خود و کسانی که می خواهند با آمریکا مذاکره کنند از نظر ما صلاحیت نفوذ به مجلس را ندارند؛ چرا که آمریکا از این روش مذاکره استفاده می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم خدا به ما توفیق دهد که از هیچ چیز نترسیم و بایستیم که مطمئن باشید این انقلاب به ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد رسید.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید