Performancing Metrics

امام جمعه ساری: اقتصاد مقاومتی الگوی ایران پس از برجام قرار گیرد | اتاق خبر
کد خبر: 311134
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 03:46
امام جمعه ساری گفت: نباید قرابت‌ با کشورهای جهان پس از تحریم‌، امکانات داخلی ما را حذف کند و باید اقتصاد مقاومتی پس از برجام هم الگوی پیشرفت ما باشد.

اتاق خبر- امام جمعه ساری گفت: نباید قرابت‌ با کشورهای جهان پس از تحریم‌، امکانات داخلی ما را حذف کند و باید اقتصاد مقاومتی پس از برجام هم الگوی پیشرفت ما باشد.

آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه نمازجمعه ساری با بیان این‌که اسلام به کار و فعالیت اهمیت داده است، گفت: مسلمین باید دنبال فعالیت و کسب روزی حلال باشند و خود و خانواده‌شان را از فقر نجات دهند و هیچ کار حلالی را ناروا ندانند.

امام جمعه ساری با بیان این‌که محبوب‌ترین بندگان نزد خدا گمنام‌ترین و پرهیزکارترین افراد هستند، تصریح کرد: 12 سال مردم غیور ایران ایستادگی کردند و همه سختی‌ها از جمله گرانی، فقر و محرومیت‌ها را برای اسلام، انقلاب و نظام تقبل کردند.

وی افزود: برجام اکنون به فرجام رسیده و مقداری از تحریم‌ها برطرف شده و جا دارد از مقام معظم رهبری، دولت و تیم مذاکره تشکر کنیم.

طبرسی با قرائت بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات، اظهار کرد: در هیچ جای دنیا کسانی که اصل نظام را قبول ندارند، به مراکز تصمیم‌گیری راه نمی‌یابند؛ بنابراین باید مجلس را پاک و پاکیزه نگه بداریم.

وی با بیان این‌که رهبری هجوم به سفارت عربستان را غلط دانستند، ادامه داد: انگ زدن و تهمت زدن به بچه‌های حزب ‌اللهی درست نیست، همین جوان‌های حزب اللهی در خط مقدم جبهه‌ها بودند و امروز همین جوانان با اعتقاد راسخ جزو مدافعان حرم هستند.

به گزارش ایسنا، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه خبرگان اظهار کرد: خبرگان جای مقدسی است؛ در این مجلس باید کسانی انتخاب شوند که ترس از خدا داشته باشند و لایق آن جایگاه باشند و جای افرادی که موضوع تشکیل شورای رهبری را مطرح می‌کنند، نیست.

طبرسی گفت: شورای نگهبان امتحان خود را پس داده و آشنا به این مسائل است و امیدواریم اگر حق کسی تضعیف شده پیگیری شود.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید