Performancing Metrics

مشکلات اقتصادی جامعه تنها با برجام رفع نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 311138
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 04:20
خطیب جمعه موقت محلات:
خطیب جمعه موقت محلات گفت: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی و گردش چرخ های تولید را مورد توجه قرار دهند چراکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تنها با برجام امکان پذیر نیست.

اتاق خبر- خطیب جمعه موقت محلات گفت: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی و گردش چرخ های تولید را مورد توجه قرار دهند چراکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تنها با برجام امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام حسین بهرامی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه محلات با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور اظهار داشت: رهبری در این نامه تاکید کردند که باید مراقب بدعهدی آمریکا بود و باید مراقبت کرد که طرف مقابل نیز به تعهد خود عمل کند چون برای دستیابی به این توافق هزینه زیادی داده شده و دانشمندان هسته ای و مذاکره کنندگان تلاش بسیاری در طول این سال ها انجام داده اند.

امام جمعه موقت محلات افزود: رهبر انقلاب توجه جدی به اقتصاد مقاومتی را خواستار شدند و به این موضوع اشاره کردند که مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تنها با برجام حل نمی شود لذا باید همه مسئولین دولتی به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

بهرامی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، مجلس را دارای جایگاه بسیار با عظمتی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس حق الناس بزرگی است که بر عهده مردم است و سرنوشت کشور در دستان مجلسیان است.

وی افزود: امام راحل فرمودند که مجلس در راس همه امور است و نماینده ای که وارد مجلس می شود، نماینده آن منطقه نیست بلکه نماینده کل ملت است و مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

خطیب جمعه موقت محلات به سخنی دیگر از امام اشاره کرد که فرمودند باید امثال مدرس ها را به مجلس فرستاد و ادامه داد: مردم باید با هوشیاری کاندیداهایی را که علم، آگاهی و تقوای بیشتری دارند انتخاب کنند تا یک مجلس قوی و نیرومند در برابر استکبار داشته باشیم.

امام جمعه موقت محلات تاکید کرد: کسانی که در فتنه سال ۱۳۸۸ به ملت خسارت وارد کردند نباید توقع داشته باشند که مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرند چون مجلس جایگاه بسیار حساس و مهمی است.

بهرامی با اشاره به مقام معنوی حضرت فاطمه معصومه(س) به روایتی درمورد ان حضرت اشاره کرد و افزود: کسانی که با معرفت قبر ایشان را در قم زیارت کنند اهل بهشتند و شفاعت این بزرگوار برای همه شیعیان کافی است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید