Performancing Metrics

آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست | اتاق خبر
کد خبر: 311139
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 04:29
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاكید كرد: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اتاق خبر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاكید كرد: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه تحقق فرجام برجام در سایه درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان حاصل شده است افزود: آمریكا در عمل به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیست و ملاك ما در رابطه با جریان مذاكرات، موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه برداشت ها از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید درست و صحیح باشد چرا که این سخنان به طور کامل دلسوزانه و پدرانه است ادامه داد: هشدارهای روشنگرانه مقام معظم رهبری، چراغ راه هدایت و چارچوبی برای حركت مسئولان نظام است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: همه ما موظفیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در حكم یك تن واحد دانسته و بنددبند آن را مطالعه كنیم و نباید فقط به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب كه بر اساس میل و خواسته خودمان است عمل کنیم.

وی با تاکید  بر اینکه ملاک ما موضع گیری‎ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است گفت: بیانات رهبری به عنوان فصل‎الخطاب است و جایی برای توجیه و انکار ندارد . در پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهور پنج اصل مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری مبادا از خدعه و نقض عهد دشمن غافل شده و در این زمینه باید به دولت مستکبر آمریکا بدبین بود همانگونه که در نامه ۵۳ نهجالبلاغه امیر المومنین(ع) به مالک اشتر توصیه هایی درباره حیله دشمن شده است.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) پس از فرار شاه خائن، تصمیم گرفتند، به ایران اسلامی بیایند که در آن زمان بختیار به عنوان نخست وزیر بود و با شنیدن حضور امام در ایران تحرکاتی را انجام داد.

وی گفت: پس از آن فرودگاه مهرآباد برای ورود امام خمینی (ره) بسته شد که مردم، علما در دانشگاه تهران تحصن کرده و به این مسئله در ششم بهمن اعتراض کردند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید