Performancing Metrics

بی اعتمادی زیدان به خریدهای تابستانی بنیتس | اتاق خبر
کد خبر: 311156
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 06:33
زیدان از زمان پذیرفتن هدایت رئال مادرید، دو بار روی نیمکت این تیم نشسته و بازیکنانی که به میدان فرستاده نیز همان بازیکنان فصل گذشته این تیم بوده اند.

اتاق خبر- زیدان از زمان پذیرفتن هدایت رئال مادرید، دو بار روی نیمکت این تیم نشسته و بازیکنانی که به میدان فرستاده نیز همان بازیکنان فصل گذشته این تیم بوده اند.

او با همین دو بازی هم توانسته رضایت و اعتماد هواداران رئال را جلب کند. زیدان در نشست های خبری خود صراحتا تاکید کرده است که تکیه او، به بازیکنان شاخص و بزرگ رئال خواهد بود و این مساله را عملا در دو بازی اخیر نیز نشان داده است.

زیزو چه در برتری 5-0 برابر دپور و چه در پیروزی 5-1 برابر خیخون، حاضر نشد هیچ کدام از خریدهای تابستانی رئال که مورد تایید بنیتس بودند یعنی دانیلو، کاسیا، لوکاس واسکز، کواچیچ، چریشف و کاسیمیرو را از ابتدا در ترکیب ثابت قرار دهد و تنها این کواچیچ بود که برابر خیخون، 25 دقیقه فرصت حضور در میدان بجای بنزمای مصدوم را پیدا کرد.

در زمان بنیتس، دانیلو به کارواخال ترجیح داده می شد و 1495 دقیقه نیز بازی کرده بود. زیدان به کاسیمیرو که در زمان حضور بنیتس 1212 دقیقه به میدان رفته بود نیز اعتمادی ندارد و اوضاع برای کاسیا، واسکز و چریشف هم به همین منوال بوده است.

او چریشف را حتی در لیست 18 نفره خود نیز قرار نداده و لوکاس را برای بازی مقابل خیخون به روی سکوها فرستاد. این به خوبی نشان می دهد که از نگاه زیدان، برنامه های بنیتس برای رئال مادرید تا چه اندازه غیرقابل قبول بوده است.

منبع: ورزش سه 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید