Performancing Metrics

طوسی و کمپانی هم به رقابتهای آسیایی داخل سالن اعزام می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 311182
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 08:47
دو بانوی دونده کشورمان علیرغم عدم کسب ورودی لازم در مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن، به رقابتهای آسیایی اعزام خواهند شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور بانوان با کسب سه سهمیه آسیایی توسط فصیحی، رجبی و توکلی همراه بود. این در حالی است که پیش بینی می شد مریم طوسی یکی از سهمیه های بانوان برای رقابتهای قطر باشد. البته گویا فدراسیون دوومیدانی تصمیم دارد تا علاوه بر سه سهمیه کسب شده، دو ورزشکار دیگر را نیز به رقابتهای آسیایی داخل سالن اعزام کند.

در همین خصوص پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در خصوص تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت: فرزانه فصیحی، سپیده توکلی و لیلا رجبی در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور سهمیه وروردی آسیا را به دست آوردند اما در جلسه کمیته فنی عملکرد الناز کمپانی و مریم طوسی نیز ارزیابی خواهد شد و با نگاه حمایتی پنج ورزشکار را به دوحه قطر اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: مریم طوسی آسیب دیدگی قدیمی داشت و به دلیل ترس از تشدید آسیب دیدگی در مسابقات لیگ هم شرکت نکرده بود و این رقابت ها اولین مسابقات وی بعد از آسیب دیدگی بود بنابراین با توجه به اینکه قهرمان کشورمان است پس از جلسه کمیته فنی شاید به این رقابت ها اعزام شود. همچنین الناز کمپانی به دلیل رکوردشکنی در ایران، می تواند عملکرد خوبی در داخل سالن آسیا داشته باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید