Performancing Metrics

پسابرجام بهترین فرصت برای نوسازی ناوگان هوایی کشور است | اتاق خبر
کد خبر: 311260
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 14:45
یک عضو کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: ناوگان هوایی کشور به شدت نیازمند نوسازی و بازسازی است و شرایط پسابرجام بهترین زمان برای تحقق این مسئله است.

اتاق خبر: احمد جباری گفت: تا قبل از اجرای برجام هرگاه در خصوص فرسودگی و وضعیت ناوگان هوایی، سیستم‌های ناوبری و خدمات ارلاین‌ها در کمیسیون عمران از وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان صنعت هوایی سوال می‌شد، تحریم‌های اقتصادی غرب مانع بهبود وضعیت صنعت هوایی کشور عامل این مسائل بیان می‌شد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ نماینده مردم بندرلنگه در مجلس افزود: با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها باید شرایط جدید غنیمت شمرده شده و بستر واردات هواپیماهای مورد نیاز و سیستم‌های ناوبری به سرعت به وجود آید تا کل هواپیماهای فرسوده کشور با هواپیماهای جدید جایگزین شود.

وی خواستار بازنشسته شدن هواپیماهای قدیمی و از رده خارج شد و افزود: در خطوط هوایی کشور هواپیمایی چون فوکر در حال پرواز است که سال‌هاست به صورت محدود در خطوط هوایی کشور تولید کننده پرواز می‌کند. اکنون که برجام اجرایی شده است فرصتی بسیار بجا به وجود آمده تا نوسازی و بازسازی صنعت هوایی کشور با هدف جذب و جلب نظر مردم انجام شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید