Performancing Metrics

برگزاری نمایشگاه‌های «ورسوس» و «رنگ کوچ» | اتاق خبر
کد خبر: 311451
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 23:10
نمایشگاه دومین جشنواره هنرهای تجسمی «ورسوس» با شعار «هنر، نقطه اشتراک انسان ها است» با حضور علاقه‌مندان، صاحب‌نظران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نمایشگاه دومین جشنواره هنرهای تجسمی ورسوس با حمایت بخش خصوصی و با هدف معرفی مجسمه‌سازان جوان کشور و حمایت از آثار برگزیده به مدت هفت روز برپا خواهد بود.

با پایان یافتن مرحله انتخاب آثار دومین فراخوان تجسمی نمایشگاه ورسوس از میان 450 اثر، 120 اثر برگزیده دوم بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران به‌نمایش درآمده‌اند و تا پایان هفته جاری میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مریم سالور، داور این جشنواره با اشاره به این‌که دومین دوره فراخوان تجسمی ورسوس پذیرای آثار مجسمه‌سازان جوان زیر 35 سال بود، اظهار کرد: آثار رسیده در مرحله اول توسط هیأت انتخاب پنج نفره شامل بهروز دارش، محمدحسین ماهر، بیتا فیاض، حمیدرضا حکیمی و من انتخاب شدند. در نهایت 120 اثر توسط هیأت داوری سه نفره شامل خسرو خورشیدی، لیلی گلستان و محمدحسین عماد انتخاب شد.

وی ادامه داد: از 120 اثر انتخاب‌شده، آثار آبتین غلامپور، کامیار ایزدی، فرزانه وزیری‌تبار به‌عنوان آثار برتر انتخاب شده است و آبان صالحی، هدیه عطاءاللهی جلگه، عنایت صحرایی نیز جایزه ویژه تقدیر هیأت داوران را دریافت کرده‌اند.

این مجسمه‌ساز افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی هنرمندان جوان و معرفی آن‌ها به جامعه هنری است، زیرا ممکن است این هنرمندان جوان به‌دلیل ناشناس بودن نتوانند آثار خود را در گالری‌ها برای نمایش به مخاطبان عرضه کنند. همچنین یکی دیگر ازاهداف این جشنواره، ایجاد نقطه مشترک بین احساس هنرمند و مخاطب است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا نهم بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 20 و در روزهای تعطیل 14 تا 20 از این نمایشگاه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران دیدن کنند.

~.~.~.~.~.~.~.~.~

یک هنرمند نمایشگاهی از آثار نقاشی خود را با عنوان «رنگ کوچ» برگزار می‌کند.

در نمایشگاه آثار گیتی طیبی 20 تابلو در ابعاد گوناگون و با تکنیک ترکیبی از رئال و امپرسیون به‌نمایش گذاشته می‌شود. سبک زندگی عشایر بویژه نقش بانوان عشایر در ایلات با سختی‌ها، شادی‌ها و نگاه‌های معنادار آن‌ها به زندگی، سوژه‌ی اصلی این هنرمند جوان در ارائه آثار خود بوده است. همچنین غنای رنگی بالا و لکه‌گذاری از ویژگی‌های آثار طیبی است.

طیبی متولد 8 مهرماه 1371 و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است. او از سال 82 به‌صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی و نقاشی شروع به کار کرده و تکنیک‌های سیاه‌قلم، رنگ‌روغن، پاستل، مدادرنگی و آبرنگ را نزد استاد بهرام مجتهدی گذرانده است.

نمایشگاه آثار این هنرمند روز سوم بهمن‌ماه به‌مدت یک هفته در گالری شماره 2 فرهنگسرای «ابن‌سینا» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به فرهنگسرای «ابن‌سینا» به نشانی شهرک قدس، فاز 1، خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید