Performancing Metrics

پلیس پیک موتوری دارای جواز را آموزش می دهد | اتاق خبر
کد خبر: 311666
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 15:13
اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار تهران با اداره راهنمایی و رانندگی تهران تفاهم نامه آموزش رانندگی با راکبان موتور سیکلت را امضا کردند.

اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار تهران با اداره راهنمایی و رانندگی تهران تفاهم نامه آموزش رانندگی با راکبان موتور سیکلت را امضا کردند.
در این مراسم که در معیت علی فاضلی رئیس اتاق اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران سردار مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در راستای اجرای بند ج ماده ۳۰ آئین نامه اجرایی قانون نظام صنفی این تفاهم نامه منعقد شد
بر اساس مفاد این تفاهم کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران برای آموزش فرهنگ ترافیک به کمک اعضای واحد های صنفی اتحادیه می آیند .

محسن طاقدار رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار با بیان تاریخچه تاسیس اتحادیه عنوان کرد: اعضای اتحادیه به طور جدی خواستار کاهش آلودگی هوا هستند
وی با اشاره به مشکلات پیش روی این صنف بیان کرد: متاسفانه واردات موتور سیکلت های انژکتوری و هیبریدی در رده طرح های غیر قابل اجرا در سطح شهر قرار دارد اما اگر نظرات علمی کارشناسان را در راستای کاهش آلودگی هوا جویا می شدند قطع به یقین این طرح ها را اجرایی می کردند
طاقدار در ادامه افزود: متاسفانه برخی مصوبه ها را بدون اجرا و به صورت آنی به موقع اجرا می گذارند که باعث بی نظمی در عبور و مرور درون شهری می شوند . در خصوص صدور آرم طرح ترافیک خودرو های کاربراتوری تولید سال های اخیر از سال ۸۱ مجوز نمی دهند اما هیچ اطلاع رسانی ذدرستی در این باره نشده است .
وی با تاکید بر این موضوع که آمادگی کامل برای طرح ساماندهی موتور سیکلت های محدود در بازار به صورت رایگان تصریح کرد: در حالی که شهرداری مصوبات متعددی برای جمع آوری کیوسک های پیک بادپا صادر کرده است اما بعد از گذشت چند سال این ارگان هیچ اقدامی جدی برای جمع آوری کیوسک های خود نکرده است و از اجرای طرح خودداری می کند .
رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت تهران در خصوص صدور آرم طرح ترافیک اذعان داشت: در هنگام صدور آرم طرح ترافیک برای اتحادیه مشکلاتی ایجاد کردند که خلاف چهار چوب های حقوقی و قوانین و مقررات جاری در کشور است .
در ادامه این جلسه علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران در حضور محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نشستی با مسئولان زیربط در شهرداری تهر ان به مشکلات اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار تهران پرداخته و رسیدگی خواهد شد.
علی فاضی در ادامه عنوان کرد: نظام اقتصادی کشور عارضه های متعددی دارد که باید در امور اقتصادی به آن توجه خاصی داشت.

منبع: اتاق اصناف تهران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید