Performancing Metrics

قرارداد با خودروسازان خارجی در دو ماه آینده نهایی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 311677
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 16:06
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با خودروسازان خارجی ظرف دو ماه آتی نهایی می‌شود، گفت: فضای جدید اقتصاد ایران، خودروسازان خارجی را برای همکاری ترغیب کرده است.

اتاق خبر: مهدی جمالی با اشاره به رفع تحريم‌ها گفت: گروه خودروسازی سایپا مذاكرات خوبي با شركاي خارجي خودروساز از مدتها پيش داشته و نتايج مثبتي نيز از آنها حاصل شده است؛ بر این اساس به زودي مذاكرات خود را با برندهاي معتبر خودروسازي نهايي خواهيم كرد.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ظرف دو ماه آتي حتما قراردادها براساس ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت قطعي و کار با دو خودروساز بزرگ شروع مي‌شود، این در شرایطی است که فضاي جدید اقتصادی كشورمان خودروسازان بزرگ را نسبت به بازگشت و حضور در بازار ایران و همکاری ترغيب کرده است.

وی تصریح کرد: اطمينان داريم توافق هسته‌اي و اجراي برجام در آينده نيز آثار مثبت خود را روي صنعت خودروسازي كشور نشان خواهد داد و به زودي شاهد جهشي چشمگير در فعاليت و كسب و كار گروه خودروسازي سايپا خواهيم بود.

جمالی با اشاره به ايجاد فرصت هاي صادرات خودرو در سايه رفع تحريم‌ها و ورود خودروسازان، گفت: فرصت جديدي در اختيار خودروسازان داخلي قرار گرفته تا حضور خود را در بازارهاي منطقه و جهان گسترش داده و با اتصال به شبکه جهانی خودروسازان همكار، راه را برای كسب بيشترين سهم از صادرات خودرو درافق ۱۴۰۴ نصيب خود سازند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید