Performancing Metrics

نشست شورای عالی سیاستگذاری با بررسی رد صلاحیت‌ها برگزار شد | اتاق خبر
کد خبر: 311749
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1394 - 09:18
شورای عالی سیاستگذاری امشب (یکشنبه) در جلسه ای به بررسی رد صلاحیت اصلاح طلبها و برنامه های انتخاباتی آینده پرداخت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، امشب با بررسی برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این برنامه را در پنج بخش سیاست (داخلی و خارجی)، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست، نهایی کرد.

پیش از این رویکردها و اولویت ها و نیز واژگان کلیدی برنامه انتخاباتی مصوب و به شورای اصلاح طلبان استان ها ابلاغ شده است. تاکید بر رویکرد برنامه محور از جمله مزیت های انتخاباتی اصلاح طلبان در این دوره به شمار می رود.

در این جلسه وضعیت آماری بررسی صلاحیت ها در سه طیف اصولگرایان و اصلاح طلبان و مستقلین مطرح شد. گزارش پیگیری، اقدامات و جلسات رایزنی از سوی آقای دکتر رهامی رییس کارگروه رایزنی و تعامل ارایه گردید. وضعیت داوطلبان رد صلاحیت شده با وزارتخانه های مرتبط پیگیری و مستندات قانونی مورد تقاضا و بحث قرار گرفته است.

علی صوفی، رییس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در تهران فعالیت ها و اقدامات انجام شده، را گزارش کرد و مواردی از جمله سازوکارهای تبلیغات، تدارکات و تنظیم برنامه اجرایی مورد بحث قرار گرفت.

شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، امشب با بررسی برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این برنامه رادر پنج بخش سیاست (داخلی و خارجی)، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست، نهایی کرد.

گفتنی است پیش از این رویکردها و اولویت ها و نیز واژگان کلیدی برنامه انتخاباتی مصوب و به شورای اصلاح طلبان استان ها ابلاغ شده است. تاکید بر رویکرد برنامه محور از جمله مزیت های انتخاباتی اصلاح طلبان در این دوره به شمار می رود.

در این جلسه وضعیت آماری بررسی صلاحیت ها در سه طیف اصول گرایان و اصلاح طلبان و مستقلین مطرح شد. گزارش پیگیری، اقدامات و جلسات رایزنی از سوی آقای دکتر رهامی رییس کارگروه رایزنی و تعامل ارایه گردید. وضعیت داوطلبان رد صلاحیت شده با وزارتخانه های مرتبط پیگیری و مستندات قانونی مورد تقاضا و بحث قرار گرفته است.

مهندس علی صوفی رییس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در تهران فعالیت ها و اقدامات انجام شده، را گزارش نمود و مواردی از جمله سازوکارهای تبلیغات، تدارکات و تنظیم برنامه اجرایی مورد بحث قرارگرفت.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید