Performancing Metrics

روابط ۳ بانک روسی با ایران از سرگرفته شد | اتاق خبر
کد خبر: 311875
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1394 - 12:20
معاون سازمان توسعه تجارت از فتتاح دفتر نمایندگی تمپ بانک روسیه در ایران تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: بانک‌های روسی اعلام کردند که آمادگی گشایش "ال سی" برای ایران را دارند.

اتاق خبر: مینا مهرنوش اظهار کرد: با سفر اخیر هیئت تجاری ایران به روسیه نشست‌های خوبی با بانک های روسی TEMP Bank ، mir business bank  و  RFC BANK برگزار شد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: میر بیزینس بانک نماینده بانک ملی ما است و قرار شد که تسهیلات خوبی به ایران دهد و  خطوط اعتباری مناسبی ایجاد کند.

معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: از سایر مباحثی که در ایرن نشست صحبت شد، افتتاح حساب برای شرکت های داخلی ایران بدون نیاز به مراجعه به روسیه است.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد دفتر TEMP Bank در ایران از جمله سایر تفاهمات صورت گرفته در این سفر بود و  دفتر این بانک ظرف 1 تا 2 ماه آینده در ایران و در خیابان میرداماد افتتاح می‌شود.

اعلام آمادگی گشایش ال سی توسط روس‌ها

مهرنوش تصریح کرد: بانک‌های روسی اعلام کردند که آمادگی گشایش "ال سی" برای ایران را دارند و در صورتی که درخواستی وجود داشته باشد ترتیب اثر خواهند داد.

وی درپایان افزود:  بانک عامل ( RFC BANK) در ایران بانک توسعه صادرات، بانک  عامل (mir business bank ) بانک ملی است و(TEMP BANK) نیز مناسبات خوبی با بانک حکمت دارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید