Performancing Metrics

اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران+ تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 312031
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 00:39
در سریال‌های تاریخی که این روزها از صداو سیما و یا شبکه‌های خانگی پخش می‌شود مرسدس بنز ۶۴ ساله‌ای حضور دارد که به گفته مالک آن یکی از نمونه‌های سالم این مدل در کشور است.

اتاق خبر - این بنز ۱۷۰ مشکی با مدل ۱۹۵۲ یکی از مدل‌های سالم این خودرو در کشور است که در سریال‌های معمای شاه (خودروی دکتر وزیری)، سریال شهرزاد و دندون طلا ایفای نقش کرده است.

مالک این خودرو در گفت‌وگو با عصر ایران این خودرو را یکی از نمونه‌های بسیار سالم در ایران ذکر کرده و می‌گوید که تمامی قطعات این خودرو اصلی بوده و هیچگونه قطعات غیر فابریک برای بازسازی آن استفاده نشده است.

مرسدس بنز ۱۷۰ اس که در سال ۱۹۴۹ معرفی شد نسخه ۴ سیلندر مسافرتی این خودرو محسوب می‌شد که با تجهیزاتی بیشتر و اتاقی لوکس‌تر روانه بازار شده بود. درواقع مدل ۱۷۰ اس را باید اولین سری از کلاس لوکس و تشریفاتی مرسدس بنز دانست که در ابتدای دهه ۵۰ به بازار معرفی شده و در آن دوران سطح بالایی از راحتی و کیفیت را عرضه می کرد.

دراین مدل چرخ‌های جلو با استفاده از فنر و جناغی دو قلو با میله پایدارساز متصل شده بودند، که این بر خلاف ترتیب ساده صفحات فنری مدل ۱۷۰وی بود.

این خودرو از سال ۱۹۴۹ تا سال ۱۹۵۲ میلادی تولید شد و دارای حجم موتور ۱۷۰۰ سی‌سی و حداکثر سرعت ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت است.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید