Performancing Metrics

این موتور V8 بندانگشتی از جنس کاغذ واقعا کار می‌کند! | اتاق خبر
کد خبر: 312045
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 01:16
گاهی اوقات حین گشت و گذار در اینترنت به چیزهایی بر می‌خوریم که واقعا باید گفت به حق چیزهای ندیده و نشنیده! این‌بار نیز به موتور V8 بند انگشتی برخوردیم که از جنس کاغذ ساخته شده و در کمال تعجب باید گفت که واقعا کار می‌کند.
V8 Paper Engine

اتاق خبر - گاهی اوقات حین گشت و گذار در اینترنت به چیزهایی بر می‌خوریم که واقعا باید گفت به حق چیزهای ندیده و نشنیده! این‌بار نیز به موتور V8 بند انگشتی برخوردیم که از جنس کاغذ ساخته شده و در کمال تعجب باید گفت که واقعا کار می‌کند.

کاغذ، استفاده‌های زیادی در زندگی روزمره ما دارد، یکی از این استفاده‌ها تفریحات است، نماد بارز سرگرمی با کاغذ را ‌می‌توانیم اوریگامی بنامیم که گاهی اوقات از آن به عنوان هنر نیز یاد می‌شود اما در ویدئویی که امروز برای شما در نظر گرفته‌ایم به هیچ وجه اوریگامی دخالت ندارد و فرد خلاقی تنها با استفاده از هنر و صبر خود توانسته موتور V8 مینیاتوری از جنس کاغذ بسازد. جالب اینجاست که این موتور بند انگشتی تنها جنبه تزئینی ندارد و واقعا کار می‌کند.

V8 engine out of paper

این موتور هشت سیلندر در نهایت ظرافت طراحی شده و با مدل واقعی خود شباهت‌های زیادی دارد. جالب اینجاست که تمام اجزای کاغذی این موتور کار می‌کند و در حین کار پیستون‌های موتور به جلو و عقب حرکت می‌کنند تا موتور V8 بند انگشتی ساخته شده از نمونه واقعی خود چیزی کم و کسر نداشته باشد.

سازنده این موتور مدعی است علی‌رغم ظاهر نازک و نارنجی آن، از لحاظ استقامت چندان هم ضعیف نیست و به راحتی تمام اجزای آن کار می‌کند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم تماشای ویدئوی موتور V8 بند انگشتی که تماما از کاغذ درست شده است را از دست ندهید:

منبع: فارنت

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید