Performancing Metrics

آموزش نظامیان اکراین توسط آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 312051
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 07:23
سفیر آمریکا در اوکراین در یادداشتی در روزنامه این کشور از اختصاص بودجه نظامی آمریکا برای آموزش نظامیان اوکراینی خبر داد.

سفیر آمریکا در اوکراین در یادداشتی در روزنامه این کشور از اختصاص بودجه نظامی آمریکا برای آموزش نظامیان اوکراینی خبر داد.

به گزارش  اتاق خبر و به نقل از اسپوتنیک، «جفری پیات» سفیر آمریکا در اوکراین از اختصاص ۲۶۶ میلیون دلار برای آموزش و تجهیز ارتش اوکراین از سال ۲۰۱۴ تا کنون خبر داد.

وی گفت: از سال ۲۰۱۴ پنتاگون این پول را برای آموزش نظامیان اوکراینی و همچنین تجهیز ارتش این کشور به آخرین ابزارهای جنگی اختصاص داده است.

وی در یادداشتی در روزنامه پرودا اوکراین نوشت: هدف از اختصاص این مبلغ بهبود امنیت و کنترل مرزهای اوکراین در مقابل تهدیدهای خارجی بوده است.

در بودجه دفاعی آمریکا در سال ۲۰۱۶ که توسط باراک اوباما امضا شد حدود ۳۰۰ میلیون دلار برای کمک به اوکراین اختصاص داده شده است.

سفارت اوکراین در آمریکا نیز اعلام کرده بود یک بودجه اضافی به مبلغ ۶۵۸ میلیون دلار برای پشتیبانی ارتش اوکراین اختصاص داده شده است.

به نوشته پیات بیش از ۳۰۰ نظامی آمریکایی در حال حاضر در اوکراین برای آموزش نظامیان این کشور حضور دارند.

بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه و بحران جدایی طلبان شرق اوکراین آمریکا و اتحادیه اروپا کمک های بسیاری به دولت اوکراین اختصاص داده اند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید