Performancing Metrics

5 اپلیکیشنی که نمی‌توان آن‌ها را از دست داد | اتاق خبر
کد خبر: 312057
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 08:20
دنیای اپلیکیشن‌ها به صورت در حال رشد است و قصد داریم در این مقاله ۵ تا از بهترین‌های آن‌ها را که به راحتی نمی‌توان از کنارشان گذشت، به شما معرفی کنیم.

اتاق خبر - دنیای اپلیکیشن‌ها به صورت در حال رشد است و قصد داریم در این مقاله ۵ تا از بهترین‌های آن‌ها را که به راحتی نمی‌توان از کنارشان گذشت، به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن‌ Interact

Interact-min

اگر اپلیکیشن سیستمی Contacts در iOS به شما اجازه ساخت گروه و ویرایش آن را در قسمت مخاطبین نمی‌دهد، بهتر است اپلیکیشن Interact را امتحان کنید.

این اپلیکیشن تمام مخاطبان گوشی شما را لیست کرده و اجازه ایجاد گروه‌های مخاطبین را در اختیارتان می‌گذارد. بنابراین به راحتی می‌توانید به افرادی که بیشتر با آن‌ها در تماس هستید، مستقیما دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید افزونه اپلیکیشن Interact را فعال کنید تا اطلاعات مخاطبین را از سایر اپلیکیشن‌ها دریافت نماید.

نکته: با استفاده از ویژگی دفترچه یادداشت این اپلیکیشن می‌توانید به سرعت اطلاعات تماس جدیدی را اضافه کرده و آن‌ها را در لیست مخاطبان گوشی خود ذخیره کنید.

app-storeicon

اپلیکیشن‌ Jukebox

Jukebox-min

Jukebox با استفاده از Dropbox به شما اجازه می‌دهد که آهنگ‌هایی را که ممکن است روی گوشی خود ذخیره نکرده باشید، بدون مصرف دیتا برای استریم کردن آن گوش کنید. این اپلیکیشن، Dropbox شما را برای یافتن فایل‌های موسیقی اسکن می‌کند و اجازه می‌دهد که آن‌ها در تلفن همراه خود برای گوش دادن آفلاین، ذخیره کنید.

نکته: آیا در مورد فضای ذخیره‌سازی گوشی خود نگران هستید؟ این اپلیکیشن میزان فضای مورد نیاز برای ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی را به شما نمایش داده و قبل از دانلود آن‌ها، میزان فضای خالی حافظه گوشی را نیز نشان می‌دهد.

app-storeicon

اپلیکیشن‌ Pendo

Pendo-min

می‌توان گفت که اپلیکیشن Pendo مانند نوعی از یک چاقوی همه‌کاره سوئیسی است که کارهای زیادی برای شما انجام می‌دهد. این اپلیکیشن با استفاده از کنترل‌های اشاره‌ای به شما کمک می‌کند که به سرعت یادداشت خود را بنویسید، لیست‌هایی از کارهای واجب تهیه کنید و آیتم‌هایی را نیز به تقویم خود اضافه نمایید. اما قدرت واقعی این اپلیکیشن، دستورات آن هستند که به شما اجازه می‌دهند که کارهایی از قبیل انتقال یادداشت‌ها به لیست کارهای واجب یا آیتم تقویم را به طور خودکار انجام بدهید.

نکته: شما همچنین می‌توانید یادداشت‌های خود را به توئیت، پیام، ایمیل، آیتم تقویم، پست فیسبوک و یا آیتم مجله تبدیل کنید. این اپلیکیشن از یک حالت مشاهده شبانه نیز برخوردار است تا مشاهده لیست‌ها را برای شما آسان‌تر کند.

app-storeicon

اپلیکیشن‌ Smurfs Epic Run

Smurfs Epic Run-min

اگر شما از بازی‌های اقتباسی لذت می‌برید، Smurfs Epic Run بازی جدیدی است که ارزش امتحان کردن را دارد. در این بازی از کاراکترهای دوست داشتنی فیلم اسمورف‌ها و همچنین کاراکتر بدذات گارگامل استفاده شده است. شما می‌توانید هر سطح از بازی را با جمع آوری سکه، باز کردن قفل‌های کاراکترهای جدید و تکمیل مأموریت‌های پاپا اسمورف به پایان برسانید.

نکته: علاوه بر سطح معمولی، شما می‌توانید با شکستن قفل‌های “Bonus Zones” به مکان‌های جدیدتری از دنیای اسمورف‌ها سر بزنید.

app-storeicon

Google-Play-download-button

 

Squad-min (2)

Squad که به درستی نام‌گذاری شده است، یک اپلیکیشن پیام‌رسان خصوصی برای گروه‌هایی کوچک از دوستان است. شما می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ساخته و دیگران را به Squad (جوخه) خود دعوت کنید. اعضای جوخه می‌توانند با یکدیگر پیام، تصاویر مخفی و دیگر آپدیت‌هایی را که پس از یک ساعت منقضی می‌شوند، مبادله کنند.

نکته: با تکان دادن گوشی می‌توانید به اعضای جوخه خود به طور خودکار نوتیفیکیشن ارسال نمایید.

app-storeicon

نظرات
ADS
ADS
پربازدید