Performancing Metrics

اپل iPad Air 3 با چهار بلندگو و فلاش LED معرفی خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 312412
تاریخ انتشار: 7 بهمن 1394 - 12:22
با توجه به طرح کلی که توسط وب‌سایت فرانسوی Nowhereelse منتشر شده است، iPad Air 3 مجهز به چهار اسپیکر و هم‌چنین یک فلاش LED خواهد بود.

اتاق خبر - این وب‌سایت اعلام کرده است که منبع خبری‌اش در اپل تا به حال گزارش‌هایی درست را ارایه کرده و در صحت این گفته‌ها شکی نیست.

ipad-air-3-plans_2a20e

جالب‌ترین بخش این تصویر وجود یک فلاش LED برای دوربین اصلی است. تابه‌حال هیچ‌کدام از آی‌پدهای اپل به فلاش مجهز نبوده‌اند بنابراین این موضوع می‌تواند نشان دهنده تمایل اپل برای بهتر کردن بخش دوربین در تبلت‌ها باشد. در گذشته هم که در تبلت‌های اپل خبری از فلاش LED نبود، اکثر کاربران اقدام به تصویربرداری با آن می‌کردند اما وجود یک فلاش می‌تواند نشان‌دهنده بهبود کیفیت عکاسی توسط آی‌پدها باشد، البته هیچ گزارشی مبنی بر افزایش کیفیت سنسور وجود ندارد.

از دیگر ادعاهای این منبع فرانسوی استفاده از چهار بلندگو در iPad Air 3 است. این ویژگی را پیش‌تر در iPad Air Pro مشاهده کرده‌ایم و از آن‌جا که یکی از اصلی‌ترین کاربردهای آی‌پد تماشای فیلم است، بنابراین وجود دو بلندگوی اضافه نسبت به نسل قبل می‌تواند تجربه‌ای متفاوتاز تماشای فیلم (خصوصا فیلم‌های با رزولوشن بالا) را به کاربر اعطا کند.

با توجه به شایعات اخیر اپل ممکن است iPad Air 3 را در نیمه اول 2016 معرفی کند، متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعی در رابطه با مشخصات این تبلت وجود ندارد اما اگر قرار باشد اپل این تبلت را در تابستان آینده رونمایی کند، می‌توان انتظار این را داشت که ظرف چند روز و یا چند ماه آینده مشخصاتی از سخت‌افزار این تبلت منتشر شود.

منبع: آی تی رسان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید