Performancing Metrics

اینترنت ایران به لینک جهانی اِسپارکِل وصل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 312817
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1394 - 12:49
در جریان سفر روحانی و برخی اعضای کابینه دولت به اروپا، کمپانی مخابراتی ایتالیا اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت ارتباطات زیرساخت به امضا رسانده است.

اتاق خبر: کمپانی تی‌آی اسپارکِل به‌عنوان بازوی خدمات بین‌المللی گروه مخابرات ایتالیا در جریان سفر رئیس جمهور ایران به این کشور اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت ارتباطات زیرساخت ایران برای توسعه ظرفیت انتقال IP به‌واسطه سرویس‌های جدید IP POP به امضا رسانده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ با این تفاهم‌نامه، شرکت ارتباطات زیرساخت قادر به تزانزیت ترافیک بالاتری از IP داخل کشور و کشورهای همسایه خواهد بود و به‌عبارت دیگر به توسعه خدمات دیجیتالی و ارزش افزوده در کشور سرعت می‌بخشد.

با این پلت‌فرم جدید IP دسترسی بازیگران ملی و بین‌المللی حوزه ارتباطات به اینترنت تسهیل می‌شود؛ اسپارکل گفته است که با این تفاهم‌نامه امکان استفاده از لینک ترانزیت جهانی IP با نام Tier-1 فراهم می‌شود که کیفیت پهنای باند دریافتی را بهینه و پایدار می‌کند.

مدیرعامل اسپارکل از این تفاهم‌نامه ابراز خشنودی کرد و گفت: کنار هم قرار گرفتن تجربه شرکت ارتباطات زیرساخت در بازار ملی و محلی با سرویس ترانزیت جهانی IP ما می‌تواند خبر از اتفاق خوبی داشته باشد.

الساندرو تالوتا همچنین گفت: خدمات Seabone ما جزو سرویس‌های قابل اعتماد با گواهی سطح خدمات بالاست که پیشنهاد خوبی برای تأمین کنندگان سرویس‌های محلی جوامع مختلف به حساب می‌آید؛ مشترکان پهنای باند ایران قطعاً می‌توانند با این تفاهم‌نامه تجربه بهتری در استفاده از اینترنت داشته باشند.

شرکت ارتباطات زیرساخت هم در این نشست مشترک با فرصت برشماردن این همکاری مشترک گفته است که از کنار این تفاهم‌نامه‌ها به‌دنبال ارتقای کیفیت ارتباطات در ایران است تا اگر مشترکان درخواست بالایی برای اتصال به درگاه بین‌الملل داشتند، اجابت کند.

باید گفت که Seabone خدمات مبتنی بر شبکه بین‌المللی Tier1 این شرکت است که رتبه یک خدمات‌دهی را میان شبکه‌های IP اروپا، آمریکای لاتین و مدیترانه دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید