Performancing Metrics

فهرست نهایی اصولگرایان تا دو روز دیگر نهائی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 312879
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1394 - 23:17
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ظرف یکی یا دو روز آینده به فهرست نهایی خواهیم رسید و امیدوارم که فرصت کافی وجود داشته باشد تا مقدمات فعالیت‌های انتخاباتی از اول اسفند ماه آغاز شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان در حاشیه سومین همایش اصول‌گرایان در جمع خبرنگاران با بیان این که ما به یک وحدت مطلوب برای رسیدن به فهرست نهایی نزدیک شده‌ایم اظهار داشت: شاید از 10 قدمی که می‌بایست برداشته شود 8 قدم آن برداشته شده است. 

وی ادامه داد: ظرف یکی یا دو روز آینده به فهرست نهایی خواهیم رسید و امیدوارم که فرصت کافی وجود داشته باشد تا مقدمات فعالیت‌های انتخاباتی از اول اسفند ماه آغاز شود.

سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان درباره وضعیت مجلس آینده گفت: امیدواریم این مجلس بتواند از میراث امام و انقلاب حمایت و دفاع کند و در صحنه حضور داشته باشند. ما تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می‌کنیم  فهرستی را به مردم معرفی کنیم که اعتماد مردم را برای مجلس جلب شود. 

حداد عادل همچنین در خصوص اعتراض اصلاح‌طلبان به رد صلاحیت داوطلبین خود گفت: ما اگر بخواهیم به این مسئله ورود کنیم طبعا برای اصول‌گرایانی که رد صلاحیت‌ شده‌اند رایزنی خواهیم کرد و اصلاح‌طلبان نیز افرادی دارند که برای داوطلبان جریان خود رایزنی می‌کنند.

وی ادامه داد: انتظار ما از شورای نگهبان این است که منصفانه و دقیق عمل کند و از طرف دیگر اگر شورای نگهبان حکمی را صادر کرد چه اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا آن را بپذیرند. 

سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره رد صلاحیت‌ شدگان گفت: موافق اینگونه اظهارات نیستم, این سخنان باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید