Performancing Metrics

هم افزایی کشورهای آسیایی سبب توسعه ورزش کونگ‌فو در جهان می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 312963
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 08:28
رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی:
رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌افزایی کشورهای آسیایی حاضر در این مسابقات سبب توسعه و رونق ورزش کونگ‌فو در جهان می‌شود.

اتاق خبر- رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌افزایی کشورهای آسیایی حاضر در این مسابقات سبب توسعه و رونق ورزش کونگ‌فو در جهان می‌شود.

رضا رحیمی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی آسیا که عصر پنجشنبه در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: ایران مهد ورزش‌های رزمی است و در ورزش کونگ‌فو نیز از مدعیان هستیم.

رحیمی از تلاش برای ثبت ورزش کونگ‌فو به نام ایران در عرصه جهانی خبر داد و افزود: برگزاری این مسابقات به میزبانی جمهوری سلامی ایران در شهرستان قصرشیرین قدمی برای توسعه ورزش‌های رزمی است.

وی حضور ورزشکاران آسایی در این مسابقات را ارزشمند دانست و گفت: ورزشکاران خارجی سفیران کشورهای خود هستند که امید داریم با برگزاری رقابتی سالم و دوستانه بتوانیم روابط دوستانه با سایر کشورها را گسترش دهیم.

رحیمی اما برگزاری مسابقات ورزشی در سطح آسیایی در شهر مرزی قصرشیرین را نشان از اقتدار و امنیت کامل مرزهای جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان کرد: به یاری خداوند مسابقات به نحو باشکوهی به انجام خواهد رسید.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ادامه افزود: پوشش رسانه‌ای این دوره از مسابقات انجام و فینال مسابقات مردان از صبح فردا بر روی آنتن شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.

رحیمی هم‌افزایی کشورهای حاضر در این دوره از مسابقات را سبب  توسعه و رونق ورزش کونگ‌فو در سطوح آسیایی و جهانی دانست.

این مسئول گفت: امیدواریم روز به روز شاهد رونق ورزش کونگ‌فو در جهان باشیم و ارتقا هنرهای رزمی ایران در جهان را نظاره‌گر باشیم.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید