Performancing Metrics

طعنه توییتری ال‌جی به سامسونگ: این بار شارژ باتری | اتاق خبر
کد خبر: 313004
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 15:16
گوشی‌های سری گلکسی اس 6 سامسونگ شاید به لطف فناوری شارژ سریع در 70 تا 90 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ شوند اما شاید ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به شارژ صد درصد تعویض باتری با یک باتری دیگر باشد. ال‌جی هم حالا در پاسخی به پست توییتری سامسونگ همین

LG-mocking-samsung-tweet

اتاق خبر - همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید سامسونگ موبایل در توییتی نوشته است: “از صفر تا صد را با قابلیت‌های شارژ سریع گلکسی اس 6 اج پلاس تنها در 90 دقیقه داشته باشید.” ال‌جی هم در پاسخ به این توییت نوشته است: “از صفر تا صد را درجا و با باتری قابل تعویض داشته باشید!”

در مقایسه با گلکسی اس 5 سری گلکسی اس 6 تغییرات بزرگی داشته و دیگر خبری از درب جداشدنی و در نتیجه باتری قابل تعویض نیست. با وجود این‌که بسیاری از گوشی‌های دیگر مانند اچ‌تی‌سی، آیفون و اکسپریا نیز چنین قابلیتی ندارند اما ال‌جی توانسته کماکان این خصوصیت را به کمک بدنه پلاستیکی در پرچم‌داران خود حفظ کند. ال‌جی اعتقاد دارد تعویض آسان باتری با یک باتری اضافه با شارژ کامل روش بهتری از شارژ سریع سامسونگ است. طبق برخی شایعات ال‌جی قصد دارد برای جی 5 پرچم‌دار آینده خود از بدنه فلزی استفاده کند اما کماکان خواهید توانست تا باتری را به صورت کشویی خارج کرده و تعویض کنید.

البته اگر بخواهیم منصف باشیم عمر شارژ باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ به میزان قابل توجهی بیشتر از LG V10 با همان ظرفیت باتری است. به‌هرحال مزیت رقابت برای مصرف‌کنندگان این است که با تنوع حاصل انتخاب‌ها بیشتر شده و کاربران می‌توانند بین شارژ سریع و باتری قابل تعویض یکی را انتخاب کنند.

منبع: فارنت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید