Performancing Metrics

مدیریت فرسوده، عامل باخت ایران در مناقشه با عربستان بود | اتاق خبر
کد خبر: 313031
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 14:27
تاجرنیا:
عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید با توجه به اجرایی شدن برجام فدراسیون فوتبال می‌توانست در حل مناقشه با عربستان موضع قابل اتکا و مناسب‌تری را در پیش بگیرد و برنده ماجرا باشد.

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید با توجه به اجرایی شدن برجام فدراسیون فوتبال می‌توانست در حل مناقشه با عربستان موضع قابل اتکا و مناسب‌تری را در پیش بگیرد و برنده ماجرا باشد.

 

به گزارش اتاق خبر وبه نقل از ایسنا، علی تاجرنیا ، درباره نتایج حاصله از مناقشه ایران و عربستان در موضوع میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظها‌رکرد: باید در برخورد با این موضوع مراقب باشیم و رعایت کنیم چرا که بخشی از این موضوع به سیاست باز می‌گردد و احتمال دارد تمام عرصه‌های مختلف حوزه سیاسی را به چالش بکشد و باید از این کار امتناع کنیم. این برخورد موجب پیچیده‌تر شدن مشکلات می‌شود و کسانی که به صورت احساسی برخورد کنند حتما متضرر می‌شوند.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: معتقدم ناکامی فدراسیون فو‌تبا‌ل در این پرونده به مدیریت فرسوده، غیر کارآمد و قصور و کوتاهی‌های مسوولان فوتبال ایران برمی‌گردد. ضعف در داشتن ارتباطات هم یکی دیگر از عوامل این شکست‌هاست که در این مورد هم متاسفانه فوتبال ما با مشکلاتی مواجه است. معتقدم در پرونده مناقشه فوتبالی با عربستان نباید کوتاه بیاییم و موضع فدراسیون فو‌تبا‌ل نباید در این ماجرا منفعلانه باشد.

 

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل ادامه داد: احساس من این است که کوبیدن بر طبل اختلافات بدون استراتژی منجر به شکست می‌شود. ما زمان را در چند وقت اخیر به راحتی از دست داده‌ایم و فکر می‌کنم در شرایطی که در موضوع برجام به موفقیت خوبی دست یافته‌ایم، می‌توانستیم با تکیه بر این موفقیت در مناقشه فوتبالی با عربستان هم دست بالاتر را داشته باشیم، اما با بی‌تدبیری‌ تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

 

او هم‌چنین درباره گزارش کمیسیون اصل 90 درموضوع وجود فساد در فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: معتقدم بخشی از این گزارش مربوط به حوزه غیرفو‌تبا‌ل است. با توجه به کارنامه مجلس در سال‌های اخیر به نظر می‌رسد عده‌ای سعی کرده‌اند وجهه خوبی از خود در مجلس به جا بگذارند و از آنجایی که می‌دانسته‌اند این حاشیه‌ها برای مردم جذاب است، تلاش کرده‌اند از آن نهایت بهره را ببرند، لذا گزارش مذکور را در زمان فعلی ارائه داده‌اند، فساد در فوتبال مربوط به مد‌ت‌ها قبل بوده و کمیسیون اصل 90 نیز می‌توانست آن را در زمان بهتری ارائه کند.

 

تاجرنیا با تایید وجود فساد در فو‌تبا‌ل، درباره دلایل گسترش آن در سال‌های گذشته، ا‌ضافه‌ کرد‌: متاسفانه گسترش فساد در فضای عمومی جامعه اتفاق افتاده، همان طور که در دو دولت‌ گذشته در عالی‌ترین سطوح فساد گسترش یافته بود فساد به فوتبال هم رخنه یافت. متاسفانه اجزای فساد از سال‌های قبل به تمامی بخش‌ها از جمله فوتبال نیز گسترش یافته است.

 

وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌ها که بدون جانبداری کار می‌کنند حتما می‌توانند برخورد مناسبی با این موضوع انجام دهند تا به صورت کامل فساد در ورزش و خصوصا فوتبال نیز شفاف‌سازی شود. نهادهای مستقل هم با برخورد مناسب و به دور از حاشیه می‌توانند موضوع فساد را به نتیجه‌ نهایی برسانند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید