Performancing Metrics

دوست دارم با گواردیولا کار کنم | اتاق خبر
کد خبر: 313053
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 19:21
نیمار:
مهاجم بارسلونا علاقمند به همکاری با گواردیولا است.

مهاجم بارسلونا علاقمند به همکاری با گواردیولا است.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از آس، نیمار که از سال 2013 و درست یک سال بعد از خروج جوزپه گواردیولا به بارسلونا پیوست، اکنون به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

 نیمار درباره تمدید قراردادش با بارسلونا گفت: این موضوع همیشه موضوع مورد بحث همه است. از بودن در بارسلونا خوشحالم. همه چیز را در این باشگاه بدست آوردم. ترک این باشگاه سخت است چون در شهر خیلی خوبی زندگی می کنم که باشگاهی فوق العاده در آن است و بازیکنانی فرازمینی دارد. هنوز از قراردادم با باشگاه باقی مانده است. هواداران آرام باشند. باید در این زمینه (تمدید قرار داد) همه چیز را مورد توجه قرار داد. تصمیم گیری درباره برخی چیز ها سخت است. باید روزی به برزیل برگردم همچنین دوست دارم در آمریکا بازی کنم.

 

مهاجم برزیلی بارسلونا در مورد وضعیت خود و تیمش نیز گفت: از کودکی هوادار بارسلونا بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. اکنون اینجا هستم. فکر می کنم در حال سپری کردن بهترین دورانم هستم. از فصل پیش لحظات مهمی داشتم و از عملکردم و کمک به هم‌تیمی‌هایم خشنود هستم.

 

او در ادامه افزود: فکر می کنم دوباره بتوانیم در لالیگا قهرمان شویم. بازی های زیادی باقی مانده است ولی همه چیز دست ماست. تیم بزرگی داریم که می تواند دوباره به بالاترین مقام ها دست پیدا کند.

 

آرتیس آدوریس، مهاجم اتلتیک بیلبائو در مورد نیمار گفته بود او فوق العاده است اما باید روش بازی‌اش را عوض کند. مهاجم برزیلی در واکنش به این موضوع گفت: آدوریس بازیکن و مهاجم بزرگی به شمار می‌رود اما در این مورد اشتباه کرده است. بازیکنان حریف ضربه های در طول بازی به من می‌زنند اما چه کاری می توانم انجام بدهم؟ نمی توانم در واکنش، به آنان ضربه بزنم.

 

نیمار در پایان و در مورد سرمربی و بازیکن مورد علاقه‌اش اظهار کرد: تنها یک سرمربی است که همیشه ستایش کردم و او پپ گواردیولا است. دوست دارم روزی با او کار کنم. همچنین دوست دارم با پل پوگبا در بارسلونا هم‌بازی شوم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید