Performancing Metrics

دشمن به‌دنبال مخدوش کردن انتخابات است | اتاق خبر
کد خبر: 313096
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 01:51
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مخدوش کردن انتخابات است، گفت: در برقراری روابط تجاری با اروپا مبادا اقتصاد مقاومتی فراموش شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مخدوش کردن انتخابات است، گفت: در برقراری روابط تجاری با اروپا مبادا اقتصاد مقاومتی فراموش شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا نشانه شخصیت وبرتری انسان است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام در رابطه با معرفی افراد گفت: پیامبر اکرم(ص) رو به اصحاب فرمودند که بدانید تنبل‌ترین مردم کسی است که وقتی بیکار است ذکر نمی‌گوید، بخیل‌ترین مردم کسی است که از سلام کردن بخل می‌ورزد، عاجزترین مردم کسی است که عاجز و ناتوان از دعا کردن باشد، دزدترین مردم کسی است که از نمازش بدزدد و ظالم‌ترین مردم کسی است که نام مرا ببرد ولی صلوات نفرستند.

انتخابات فضای جشن و سرور ایام دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار ندهد

خطیب جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود به‌روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۳۷ سال از انقلاب گذشت و دهه فجر که سرآغاز حاکمیت اسلام در ایران و پایان دادن به حاکمیت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی است فرارسید.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه در ۱۲ بهمن‌ماه پس از ۱۵ سال تبعید امام خمینی(ره) دوباره در میان استقبال پرشور مردم به میهن بازگشت، تصریح کرد: انقلاب مردم پس از مدت‌ها شکنجه شدن، زندان رفتن، تظاهرات و اعتصاب‌ها به پیروزی رسید.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی از خود به‌جای گذاشت، یادآور شد: استقلال و وابسته نبودن به شرق و غرب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی، امنیت و آسایش، رفاه و سربلندی ازجمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب بازخوانی شود، اظهار داشت: مبادا فضای حاکم بر انتخابات، جشن و سرور ایام‌الله دهه فجر را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید برنامه‌ریزی جامعی برای ایام دهه فجر داشته باشند، تصریح کرد: راز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی ایران را در عوامل پیروزی انقلاب باید جستجو کرد.

وی یادآور شد: دین و معنویت، ولایت و رهبری، حضور متحد و منسجم مردم در همه صحنه‌ها ازجمله عوامل پیروزی انقلاب بود که همین عوامل نیز راز ماندگاری و بقای انقلاب است.

پایبندی به قانون و رعایت حق‌الناس دو اولویت مهم انتخابات

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مردم برای اسلام و دین قیام کردند، گفت: مردم به رهبری روحانیت و علما ایثار و فداکاری کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه یکی از جلوه‌های حضور مردم در تاریخ انقلاب انتخابات است، تصریح کرد: انتخابات هفتم اسفندماه از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه در این انتخابات دو سنگر مهم و کلیدی نظام به دست افراد سپرده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، افزود: مردم باید دقت کنند افراد اصلحی را انتخاب کنند که در راستای تحقق ارزش‌های اسلام و انقلاب قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید افرادی انتخاب شوند که از دستاوردهای انقلاب ازجمله خون شهدا، ولایت‌فقیه و رهبری پاسداری کنند، اظهار داشت: امروز پایبندی به قانون و رعایت حق‌الناس در انتخابات از اولویت‌های مهم برای همه است.

جای تأسف است که شورای سیاست‌گذاری فلان حزب ارکان نظام را می‌کوبد

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه در تمام مراحل انتخابات از روز ثبت‌نام تا مرحله تائید صلاحیت و برگزاری و نتایج انتخابات باید دو موضوع پایبندی به قانون و حق‌الناس رعایت شود، تصریح کرد: جای بسی تأسف است که هرروز عده‌ای تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری فلان حزب بیانیه‌ای صادر می‌کند و ارکان نظام را می‌کوبد.

وی با تأکید بر اینکه این کار غیرقانونی است، افزود: آیا این شورای سیاست‌گذاری فلان حزب که شورای نگهبان را می‌کوبد ثبت‌شده و قانونی است؟

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه نباید بی‌قانونی صورت گیرد و جریانات سیاسی باید این مسائل را رعایت کنند، گفت: دو موضوع پایبندی به قانون و رعایت حق‌الناس توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انتخابات باید رعایت شود.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه باید به برنامه‌های دشمن در مسئله انتخابات توجه شود، تصریح کرد: دشمن برای انتخابات نقشه می‌کشد و از سوی دیگر ضدانقلاب‌ها و وابستگان سیاسی به غرب انتخابات را تحریم کرده اند و به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال مخدوش کردن انتخابات است، یادآور شد: دشمن شبهه ایجاد می‌کند که انتخابات آزاد نیست و به دنبال جلوگیری از انتخاب فرد اصلح و نفوذ دادن افراد وابسته به خود در دو سنگر مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.

در برقراری روابط با اروپا نباید سیاست اقتصاد مقاومت فراموش شود

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود به سفر رئیس جمهور به اروپا اشاره کرد و گفت: در این سفر چندین سند همکاری با دو کشور اروپایی به‌قرار شد که به یقین این سفر فصل جدیدی در روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران و اروپا به وجود خواهد آورد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه خوشبختانه این سفر پربرکت و خوب بوده است و استقبال خوبی نیز صورت گرفت، تصریح کرد: اروپا نیز تشنه برقراری روابط با ایران بودند و خودشان هم از تحریم‌ها پشیمان بودند.

وی با تأکید بر اینکه البته سیاست اقتصاد مقاومتی را نباید فراموش کنیم، افزود: مبادا در برقراری ارتباط تجاری با اروپا مصرف‌گرایی را ترویج دهیم بلکه باید تولید در داخل کشور را افزایش و ترویج دهیم.

خطیب جمعه خرم‌آباد یادآور شد: این موضوع هوشیاری را می‌طلبد و باید توجه جدی شود که در روابط تجاری با اروپا سیاست اقتصاد مقاومتی فراموش نشود.

مسئولیت همگانی در قبال نماز رعایت شود

آیت‌الله میرعمادی در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس نماز اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این پیام به مسئولیت همگانی در ترویج نماز اشاره کردند.

وی بابیان اینکه همه در برابر نماز مسئول هستیم، تصریح کرد: در استان لرستان در برخی نقاط مسجد وجود ندارد و یا نیمه کاره هستند و از سوی دیگر برخی مساجد امام جماعت ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این مشکلات وجود دارد و باید راجع به نماز همه دستگاه‌های دولتی، فرهنگی و مردم مسئولیت همگانی خود را رعایت کنند تا نماز در جایگاه والایی که خداوند گفته است قرار گیرد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید