Performancing Metrics

تصویری از مجری قدیمی تلویزیون در کنار بازیگر «شهرزاد» | اتاق خبر
کد خبر: 313151
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 07:00
حسین پاکدل، مجری قدیمی تلویزیون تصویری از خودش به همراه مهدی سلطانی سروستانی در صفحه‌ی شخصی‌اش منتشر کرد.

اتاق خبر -  پاکدل در نوشته‌ای که به همراه این تصویر منتشر کرده است، علاوه بر تحسین سلطانی برای ایفای نقش در تئاتر «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار» و سریال «شهرزاد» خبر تولید اثری جدید با حضور این هنرمند عرصه‌ی سینما، تلویزیون و تئاتر را داد و نوشت:

در حضور حضرت دوست، با دوست بى‌ریا و هنرمند بزرگ، مهدى سلطانى سروستانى

يک خدا قوت به سلطان صحنه كه هفته‌ی پيش پس از شش ماه همراهى و تلاش بى‌وقفه و سخت، نقش به يادماندنى اميركبير در نمايش درخشان «خاطرات و كابوس هاى يك جامه دار» اثر دكتر على رفيعى در تالار وحدت را با سربلندى پس از حدود شصت اجراى موفق به پايان برد.

اين روزها به نقش هاشم در سريال جذاب و خانگى «شهرزاد» اثر هنرمند توانا «حسن فتحی» خوش مى‌درخشد.
دكتر سلطانى هم‌زمان تدريس در دانشگاه تهران را هم در برنامه‌هاى كارى خود دارد و قرار است از اسفندماه در يک فيلم سينمايى ايفاى نقش كند.

همان طور كه قبلا اعلام كرديم به اتفاق مهدى سلطانى و ساير اعضاى گروه روى پروژه سنگين «قوام» كار مى‌كنيم كه قرار است آذر و دى سال آينده در تماشاخانه‌ی ايرانشهر به صحنه برود. در اين اثر سلطان علاوه بر ايفاى نقش قوام مثل آثار قبلى گروه به عنوان مشاور پروژه حضور دارد.

تاكنون آثارى مثل «رقص زمين»، «حضرت والا» و «يک صبح ناگهان» و به عنوان مشاور، نمايش‌هاى «عشق و عاليجناب»، «گزارش به آكادمى» و «امر ملوكانه» را به اتفاق هم به صحنه برده‌ايم. اميد كه بتوانيم با جمع هنرمندان گروه اثرى آبرومند و پرمحتوا خلق كنيم.»
منبع: خبرآنلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید