Performancing Metrics

پخش 17 ساعت ویدئو با روشنایی کامل در گلکسی S7 | اتاق خبر
کد خبر: 313226
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 11:06
یک وبلاگ نویس روسی به نام Eldar Murtazin که پیش از این اطلاعات مهمی در مورد اسمارت فون‌های مختلف را پیش از رسمی شدن منتشر کرده بود، بار دیگر در یکی از پست‌های خود به موضوع جالب دیگری اشاره کرده است.

اتاق خبر - بر اساس این اصل که شایعات خوب همیشه ارزش پرداخته شدن را دارند، این بار نیز ما به سراغ جدیدترین شایعات منتشر شده در مورد گلکسی S7 آمدیم. بر اساس پست جدید این وبلاگ نویس روسی، آخرین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی S7 می‌تواند در حالت روشنایی ماکزیمم تا 17 ساعت به طور مداوم به پخش فیلم بپردازد. اگر این موضوع درست بوده و از سوی سامسونگ تایید شود، آنگاه گلکسی S7 در این مورد به یکی از بهترین اسمارت فون‌های بازار تبدیل خواهد شد.

GALAXY S7-1

همان‌طور که پیش از این نیز گفته‌ایم، S7 همراه با جدیدترین چیپست اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 8890 و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این برای اولین بار است که سامسونگ به جای بهره گیری از هسته‌های معمول Cortex از هسته‌های سفارشی خود بهره برده است.

طبق جدیدترین اینفوگرافیک عرضه شده توسط این کمپانی کره‌ای، پردازنده‌های جدید سامسونگ نسبت به نسل گذشته خود یعنی اگزینوس 7420 که بر روی سری گلکسی S6 به کار برده شده است، حدود 30 درصد سریع‌تر و 10 درصد مصرف انرژی پایین‌تری دارند.

البته شاید این پرچم‌دار نیز شبیه به برخی دیگر از محصولات سامسونگ در دو مدل عرضه شود. یکی با پردازنده اسنپدراگون 820 و دیگری با اگزینوس 8890 که به اندازه کافی از ویژگی‌هایش شنیده‌ایم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید