Performancing Metrics

مونولوگ یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش | اتاق خبر
کد خبر: 313307
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 16:01
مونولوگ یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی اجرا می شود .
:  خانه موزه استاد عزت الله انتظامی (قیطریه)
:  پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - يكشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
:  ۱۹:۰۰
:  ۱ ساعت
:  ۱۰,۰۰۰ تومان

 

:  ایوانسلر، هاروارد زین، مویسس کافمن، مالی دویل، ارین کرسیدا ویلسون، رابین مورگان، نیکلاس دی کریستف، شرمین عبید چنائی، کارول میشل کاپلان، بتی گیل تایسن
:  شیرین میرزانژاد
:  مهرداد خامنه ای
:  غزاله کنعان، پناه، مریم صیادمقدم، لیلی شجاعی، حنانه جعفری نژاد، فرشته حسینی، سپیده موسوی، فاطمه سعدی، آزیتا کارخانه، محمدمصطفی ملک، محمد شفایی



: پیام محب، علی اسماعیلی، امیر حجتی، نیلوفر رحیمی خامنه، آرمین ساعی، مریم عظیمی
: شیرین میرزانژاد
: منصور میرزابابایی
: یوریک کریم مسیحی
: رضا جاویدی، کارین کریم مسیحی
: محمدجواد عبدى


یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش مجموعه‌ای نوآورانه از مونولوگ های نوشته شده توسط نویسندگان شناخته شده در سرتاسر جهان است که توسط ایو انسلر و مالی دوئل گردآوری شده‌اند. این صداهای گوناگون در کنار هم برخاسته‌اند تا خشونت را در همه‌ی سطوح و اشکال آن رمزگشایی کرده و فاش کنند: ظلم، اهمال، سرکوب، تحقیر و دیگر اشکال خشونت جسمی، روحی و کلامی. این نویسندگان آثار خود را در اختیار کنش گران اجتماعی قرار داده‌اند تا هم صدا با هم، علیه خشونت در سراسر جهان به پا خیزند و در کنار هم صدای قربانیان بی صدای خشونت باشند.

جنبش جهانی وی دی

وی دی (V-Day) یک جنبش جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان و دختران است که از سال ۱۹۹۸ تا به امروز در حال فعالیت است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برنامه ریزی رویدادهایی برای گسترش آگاهی و نیز جمع آوری منابع مالی برای کمک به زنان و دختران قربانی خشونت اشاره کرد. بخشی از  این رویدادها مربوط به ماه فوریه (V-Season) و علی الخصوص روز ۱۴ فوریه (V-Day) است. این سازمان هر سال از گروه‌های نمایشی و افراد مختلف دعوت می‌کند تا به صورت هم زمان در سراسر جهان با اجرای برنامه‌های نمایشی مشخص شده در چهارچوب این جنبش برای مبارزه با خشونت علیه زنان به پا خیزند.

گروه تئاتر اگزیت و جنبش وی دی
گروه تئاتر اگزیت از سال ۲۰۰۸ به این جنبش پیوسته و تا کنون هر ساله با اجرای نمایش‌های گوناگون به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای در کشورهای نروژ و آلمان، این جنبش را همراهی کرده است. در همین راستا امسال نیز به جمع سازمان دهندگان رسمی وی دی پیوسته است تا مجموعه مونولوگ های «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» را در ماه فوریه (بهمن-اسفند ماه) در تهران برای اولین بار به روی صحنه بیاورد.

تلفن رزرو: ۰۹۱۲۸۰۵۷۶۰۴
آدرس وبسایت وی دی تهران:  http://exittheatre.wix.com/vdaytehran
آدرس وبسایت  بنیاد امید مهر: http://www.omidfoundation.com

 

خیابان اندرزگو (قیطریه)، شرق به غرب، روبروی بلوار کاوه، خیابان احمدی، خانه موزه استاد عزت الله انتظامی
نظرات
ADS
ADS
پربازدید