Performancing Metrics

تمدید ریاست داورزنی بر والیبال با رایی قاطع | اتاق خبر
کد خبر: 313343
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 18:31
خبرآنلاین نوشت : محمدرضا داورزنی برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون والیبال ماند.

اتاق خبر - با برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال ، محمدرضا داورزنی برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون والیبال ماند تا احتمال با اجرای قانون جدید اساسنامه های ورزشی ، آخرین دوره ریاستش بر والیبال را از فردا آعاز کند.

داورزنی که در این رقابت 3 رقیب داشت ، توانست 41 رای از 42 رای ماخوذه را کسب کند و 4 سال دیگر رئیس والیبال بماند. او در 8 سال گذشته ریاستش توانسته والیبال ایران را به یکی از قدرت های برتر والیبال دنیا بدل کند. سلیمی ، جدی ترین رقیبش در این انتخابات ، یک رای آورد!

داورزنی درباره 41 رای کسب شده گفت:«لطف دوستان بود.موفقیت های والیبال حاصل زحمات همه بوده.با درک شرایط موجود و برای حفظ ثبات و برای اینکه به صد در صد برسد این اتفاق افتاد.تنها هدف باقی مانده المپیک است.همه کمک کرده اند.اگر والیبال به اینجا رسیده به خاطر ثبات و اعتقاد بوده.دوستان دوباره رای اعتماد دادن به من تا دل مردم را شاد کنیم.فکر می کنم پیام این 41 رای اوج وفاق در والیبال بود.می خواهیم دوباره لبخند را به لب های مردم بیاوریم.کلی کار عقب افتاده هم داریم که باید انجام بدهیم.در ساحلی تازه اول راه هستیم.برنامه های زیادی داریم که باید به تحقق بپوندد.روزهای خوبی را می بینم برای والیبال.مصمم هستیم این اتفاق بیفتد.با انسجام و همدلی می توانیم سکوهای مختلفی جذب کنیم. »

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید