Performancing Metrics

اعتراض شرکت کننده برنامه من و تو به پشت پرده های غیراخلاقی | اتاق خبر
کد خبر: 313445
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 16:26
گوشه پرده بالا رفت و دم خروس بیرون زد!
اعتراض یک شرکت کننده مسابقه خوانندگی استیج شبکه به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی «من و تو» که چند سال پیش فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری مستقیم دربار سلطنتی انگلیس آغاز کرده ، پرده از مسائل پشت صحنه این برنامه و شبکه بهایی بر می دارد.

به گزارش اتاق خبر، یک شرکت کننده مسابقه استیج شبکه منوتو در برنامه زنده ﺟﻨﺠﺎل آفرید و به نشانه اعتراض به مسائل پشت پرده در نحوه انتخاب شرکت کنندگان صحنه مسابقه را ترک کرد.

این شركت كننده ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻧﺪ و به نشانه اعتراض به ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺩﻩ ها برنامه ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩ.

در هشتمین قسمت برنامه استیج شبکه منوتو یکی از شرکت کنندگان این مسابقه و برنامه به نام سولماز پس از آمدن روی استیج و آغاز آهنگ این شرکت کننده شروع به خواندن نکرد و پس از قطع شدن آهنگ مجری برنامه از او سوال پرسید چرا نمی خواند وی اینگونه جواب داد : به خاطر برخی مسائل پشت پرده ترجیح می دهم از مسابقه کنار بروم!  پاسخ وی تعجب داوران و سردرگمی مجری این برنامه را در پی داشت

باید دید در روزهای آینده واکنش این شرکت کننده و البته شبکه منوتو و مسابقه stage چه خواهد بود!

حال به این بهانه به چند پرسش و بررسی سوابق مدیران این شبکه می پردازیم :

افشاي سوابق پورنوگرافي يكي از مديران اصلي من و تو + اسناد
 

Alex RWB، گزارشگر بدون مرز که در لندن مستقر است با انتشار گزارشی در صفحه فیس بوکش به معرفی شبکه تلویزیونی مرجان و مدیران آن پرداخت. این گزارش که با شعار For Freedom Of Information (آزادی بیان) آغاز می شود نگاهی به زندگی کیوان و مرجان عباسی و فعالیت های آنان دارد.
 
بولتن نیوز نوشت:کیوان عباسی بزرگ شده در یک خانواده بهائی است که تحصیلات دوران ابتداییش را در مدرسه بهائیان ایرانی مقیم سیدنی گذرانده است. کیوان به دلیل شرایط شغلی پدرش دوران کودکی خود را در استرالیا گذراند. پیگیری های بهروز عباسی، پسر عموی پدرش که در بخش فارسی صدای آمریکا فعالیت داشت سبب شد تا خانواده عباسی از استرالیا به آمریکا مهاجرت کنند تا کیوان دوران جوانی و تحصیلات دانشگاهی خود را در ایالات متحده بگذراند.
 
خبرنگار گزارشگران بدون مرز در ادامه این گزارش درباره تحصیلات عالیه کیوان و چگونگی آشنایی وی با مرجان چنین می نویسد: « شرایط سخت زندگی در آمریکا و اقتصاد ضعیف پدر سبب شد تا کیوان از همان ابتدا سخت کوش تربیت شود. بورسیه دانشگاه بن گوریون (אוניברסיטת בן גוריון בנגב) بئرشبع کشور اسرائیل که همه ساله به ایرانی زاده‌های بهایی اعطاء می‌گردد و تشویق‌های سیروس برزگر دایی کیوان که همزمان با اتفاقات سال ۱۹۷۸ به اسرائیل رفته بود، سبب شد تا کیوان عباسی در سال ۱۹۹۶ به اسرائیل برود و در آن جا ادامه تحصیل دهد.
کیوان کارشناسی ارشد را از دانشگاه بن گوریون و دکترای خود را از موسسه عالی علوم وایزمن دریافت کرد. او به واسطه دوستی صمیمی سیروس با فرهاد اسکندری، استاد مرکز ایران شناسی دانشگاه حیفا با این خانواده آشنا شد. آشنا شدن کیوان در دوران تحصیلاتش با مرجان اسکندری دختر فرهاد اسکندری باعث شد تا پیشنهاد ازدواج به او بدهد و در سال ۲۰۰۱ با حضور خانواده اش در مشرق الاذکار شهر حیفا ازدواج کند.بعدها مرجان اسکندری به خواسته شوهرش و به رسم اروپاییان نام خانوادگی خود را هم نام با نام خانوادگی شوهرش کرد. کیوان عباسی که تحصیلات عالیه را در کشور اسرائیل گذراند و زندگی جدیدی را شروع کرده بود به پیشنهاد پدرش و البته برای تأمین زندگیش به آمریکا بازگشت و در تلویزیون آزادی که توسط پدرش اداره می‌شد به عنوان مدیر فنی و مدتی نیز در تلویزیون طپش مشغول به کار شد. او و پدرش در مدت فعالیتشان با افراد بسیاری از جمله رضا فاضلی و حسن اعتمادی و برخی دیگر از منتقدین جمهوری اسلامی آشنا شد.»
گزارشگر بدون مرز ضمن اشاره به تلویزیون پورنو "هاستلر تی وی" از مدیریت عباسی در این تلویزیون کانادایی خبر داد و در ادامه نوشت: « ارتباط حسن اعتمادی با "Michael H. Klein" که در دارپا خدمت می کرد کیوان و پدرش را به میشل رساند و سرانجام، تلویزیون "هاستلر" را در سال 2003 در کانادا تأسیس کردند.»
 
این گزارش که به عنوان بخشی از زندگی نامه کیوان عباسی در ویکی پدیای انگلیسی نیز منتشر گردیده است در ادامه و در مورد راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی فارسی زبان توسط سرمایه گذار تلویزیون پورنو هاستلر به مدیریت کیوان عباسی در سال 2006 نوشته است. وی مدعی شد حکومت ایران با فیلتر کردن سایت ببین تی وی موجب شد تا این تلویزیون با شکست مواجه گردد.
 
الکس، یکی از گزارشگران بدون مرز از رایزنی ها و مذاکرات گسترده کیوان و پدرش بعد از شکست پروژه ببین تی وی خبر داد و نوشت: « کیوان به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسر عموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دو چندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی، حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد.»
این گزارش که در سایت بالاترین نیز منتشر شده است، ایده ها و خوش فکری های کیوان عباسی را علت جذب منابع مالی شرکت های تجاری خصوصی برای راه اندازی شبکه من و تو می داند در ادامه می نویسد: « ارائه عملکرد چهار ساله ببین تی وی، هاستلر تی وی و ایده پردازی کیوان در جلسات گزارش‌های سالانه رسانه‌های فارسی زبان در لندن، منابع مالی مورد نیاز این شبکه را در پوشش شرکت‌های خصوصی تجاری تأمین کرد تا وی بتواند در سال ۲۰۰۹ یک شرکت تلویزیونی را در لندن تأسیس کند. او به پاس قدر دانی از زحمات هارونی و با موافقت پدرش این شرکت تلویزیونی را به نام همسرش راه اندازی کرد و به دنبال آن شبکه من و تو را در اکتبر سال ۲۰۱۰ روی ایر برد.»
 
گزارشگر بدون مرز در پایان با ادعای خصوصی بودن شبکه تلویزیونی مرجان و سرمایه گذاری رابرت بالیوزی سال 2011 در این شبکه نوشت: « روند موفقیت آمیز عملکرد برنامه سازان و ایده پردازهای تلویزیون من و تو و جذب مخاطبین بسیار، نظر سرمایه گذاران دولتی و خصوصی بسیاری را در لندن به خود جلب کرد؛ اما از آنجایی که کیوان و هیئت مدیره من و تو خصوصا پدرش نمی‌خواستند تلویزیونی را که با یک گروه جوان راه اندازی شده بود، دولتی شود پیشنهاد سرمایه گذاران دولتی را رد کردند و با پذیرفتن پیشنهاد ۵۵ میلیون دلاری رابرت موقر بالیوزی (پسر حسن موقر بالیوزی) که یک سرمایه گذار خصوصی به حساب می‌آمد، شرکت تلویزیونی مرجان را وارد مرحله جدیدی کرد تا این شرکت بیش از پیش حرفه‌ای تر به جلو رود.»
اما نکته قابل توجه آن است که مدیران شبکه من و تو و البته گزارشگر بدون مرز بر خصوصی بودن این شبکه تأکید فراوانی دارند. سناریویی که در بی بی سی پرشین نیز اجرا می شود. با نگاهی بر عنوان ثبت شده این دوشبکه و تاریخ همزمان راه اندازیشان در سال 2009 می توان به اهداف مشترک آن ها پی برد.
حروف لاتین "Ltd" که اختصار شده "Limited" می باشد ادعای خصوصی بودن هر دو را دارد اما چه می شود که هم بی بی سی فارسی و هم شبکه به اصطلاح سرگرمی "من و تو" همزمان در سال 2009 مشغول به فعالیت می شوند؟
 
کیوان عباسی با سابقه ای پورنوگرافی بعد از پروژه های هاستلر تی وی و ببین تی وی که با سرمایه گذاری کسی که در دارپا، سازمان وابسته به وزارت دفاع آمریکا فعالیت داشته است حال آمده است و شبکه من و تو را برای سرگرمی ملت ایران راه اندازی کرده است!
فارغ از نقش افرادی مثل هارونی(عضو تشکیلات یهودیان لندن نشین)، حسن اعتمادی (پسر دایی یاسمین اعتماد امینی، همسر رضا پهلوی) در راه اندازی شبکه تلویزیونی مرجان، ادعای سرمایه گذاری رابرت بالیوزی(فرزند حسن موقر بالیوزی) به عنوان یک سرمایه گذار خصوصی در این شبکه تأمل برانگیز است.
آشنایی با شخصیت رابرت بالیوزی خالی از لطف نیست:
فریدون آدمیت درباره حسن بالیوزی گفته‌است:
«بالیوزی شخصا مرد خوبی بود ولی از مریدان سفت و سخت بهاءالله بود و در کتاب‏ خود بهاء را در ردیف زرتشت و بودا و موسی و عیسی و محمد مطرح کرد.»
رابرت بالیوزی که راه پدر را ادامه می دهد با انتشار کتاب هایی در مورد بهائیت دین خود را به بهائی ها ادا نموده است. مهمترین کتاب او در مورد زندگي خديجه بيگم، زن باب، است که با نام خديجه بيگم، حرم حضرت اعلي منتشر گردید.

 

چرا کارکنان شبکه های فارسی زبان مستقر در انگلیس بهائی اند؟؟؟

همان طور که می دانید این شبکه وابسته انگلیس و تحت حمایت مالی این دولت می باشد.

وقتی شبکه بی بی سی فارسی شروع به فعالیت کرد یکی از سئوال هایی که ذهن مخاطبین را به خود متوجه کرد این بود که چرا مدیران، مجریان و عوامل این شبکه اکثرا بهائی هستند؟ آیا مردم ایران اکثرا بهایی هستند؟
چرا یک اقلیت باید برای اکثریت برنامه اجرا کنند؟ چرا دولت انگلیس از افراد سلطنت طلب، کمونیست،حزب توده، مجاهدین خلق یا انجمن پادشاهی استفاده نمی کند و فقط از بهائی ها استفاده می کند؟
مگر اینها نیز جزء اقلیت های دیگری نیستند که اتفاقا خیلی از اینها از طرفداران بیشتری نیز برخوردار هستند.
علت حمایت انگلیس از بهائی ها چیست؟ چرا مدیریت شبکه های فارسی زبانی که بر علیه دولت و مردم ایران در حال فعالیت می باشند در انگلیس به بهائی ها سپرده می شود؟

البته پیش از این هم نقل قول‌های بسیاری در خصوص پشت پرده بهایی عوامل و مجریان این شبکه مطرح بود که اکنون با فرو افتادن پرده‌های فریب سند رسمی بهایی ـ صهیونیستی بودن این شبکه به ظاهر فرهنگی ـ اجتماعی علنی شد.

اگرچه که دو شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی و من و تو جدا از هم فعالیت می‌کنند، اما منبع تغذیه نیرو و مجریان آنها یکی است و عوامل این دو شبکه در هم تنیده و پشتیبان استراتژیک اهداف ضد ایرانی یکدیگر هستند.

شاید بگویید اتفاقی است. اما وقتی بعد از تاسیس شبکه بی بی سی فارسی شبکه ای مانند من و تو نیز که تحت لوای دولت انگلیس و با سیاست های آنها راه اندازی می شود شاهد این هستیم که اکثر مسئولان و مدیران این شبکه نیز بهائی هستند. این خود نشان دهنده هدفمند بودن این سیاست است.

علت چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید