Performancing Metrics

سفر روحانی به رم و فرانسه ضربه سنگین به اقتصاد مقاومتی بود | اتاق خبر
کد خبر: 313480
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 23:07
سردار نقدی:
مهر نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت.

اتاق خبر - مهم‌ترین اظهارات سردار محمدرضا نقدی در اولین کارگاه آینده پژوهی جنگ نرم در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) شهر قم که مهر آن را منتشر کرده به این شرح است:

** دشمن تمام سلاح‌هایش از جنگ نظامی تا جنگ اقتصادی برای نابودی ما به کار گرفته است. در همه این جنگ‌ها دشمن با شکست مواجه شده است و به این خاطر است که مسئله نفوذ مطرح می‌شود.

** نفوذ دو بعد فردی و جریانی دارد که در بعد فردی جاسوسانی را تربیت می‌کنند که می‌توانند بر شخصیت‌هایی در داخل کنترل داشته و بر تصمیم گیری‌های آنان اثر بگذارند مانند جیسون رضائیان که از اطلاعات خانوادگی افراد درجه یک کشور خبر داشت و تصمیم‌هایی را هم جهت دهی می‌کرد و آمریکا حاضر شد بابت این جاسوس خود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران را آزاد و تحریم بانک سپه را هم لغو نماید. نفوذ جریانی نیز القا و تلقین تفکر و باور است به این صورت که مخوف‌ترین سازمان‌های جاسوسی دنیا که همه جنایتی را انجام می‌دهند خود را در شکل سازمان‌های مردم نهاد درآورده و با شکلی مردم پسند در عرصه‌های مختلف به القای تفکرات خود می‌پردازند.

** نفوذ در آینده رخ نمی‌دهد بلکه نفوذ صورت گرفته است و به گفته امام خمینی(ره) زمانی که افراد ثروتمند و قدرت‌طلب در رأس قرار بگیرند امکان همیاری با دشمن بیشتر و راه نفوذ فراهم‌تر می‌شود.

**دشمن برای جا انداختن این القاها در جامعه ما علاوه بر تبلیغ و حرف وارد عمل هم می‌شود که می‌توان از آن به قتل‌های زنجیره‌ای، اسیدپاشی و حمله به سفارت‌خانه عربستان اشاره کرد؛ فعالان جنگ نرم در کشور باید این گزاره‌ها را در افکار عمومی اصلاح کنند تا مردم بفهمند که همه این القاها دروغ است.

**سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت که اگر بر این اساس جلو برویم باید دانشگاه‌های فنی در کشور تعطیل و به جای ایجاد مراکز علمی و پژوهشی در کشور کارگرانی را تربیت کرده و برای کار به خارج از ایران بفرستیم.

** در همان هفته‌ای که رئیس جمهور کشورمان در فرانسه است به ضد انقلاب ایرانی جایزه شوالیه می‌دهند و در استقبال رئیس جمهور کشورمان وزیر خارجه شان را می‌فرستند، با رئیس جمهور در ایتالیا زیر چکمه مجسمه فردی که متجاوز به ایران بود مصاحبه می‌کنند؛ این‌ها ثمره کار همین نفوذی‌ها است.

**آیا این اقتصاد مقاومتی است که ۱۲۸ میلیارد دلار پول برای خرید ایرباس بدهیم، خرید ایرباس چه تحولی در اقتصاد داشته که تیتر این روزهای اخبار ما می‌شود مگر نباید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ما راه بیفتند.

** ایران از استثنایی‌ترین کشورها در جهان است که از ۶‌ عنصر برای اقتصادی شکوفا و پیشرفته برخوردار است و هیچ بهانه‌ای برای کمبود ندارد اما مشکل‌ در فرهنگ کار و تلاش، خودباوری، همت و مدیریت و برنامه‌ریزی است.

** آمریکا روزانه ۲۰‌ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و اگر منابع نفتی عربستان، کویت و لیبی را ندزدد نابود می‌شود، امریکا با دزدی سرپا است.

** با خطر نفوذ در این انتخابات روبه‌رو هستیم. معیار اصلی انتخاب انسان‌هایی باشند که در برابر نفوذ بیگانه بایستند و باید روشنفکری‌ها در این خصوص صورت بگیرد؛ نیروهای حزب‌اللهی، مجاهد و ضد استکبار در انتخابات اسفندماه متحد و همفکر شوند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید