Performancing Metrics

افتتاح بیش از دو هزار پروژه کشاورزی در دهه فجر | اتاق خبر
کد خبر: 313955
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 21:34
دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ۲ هزار و ۸۴۸ پروژه کشاورزی با سرمایه ۱۲۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

اتاق خبر: شاهرخ رمضان نژاد ضمن اعلام این مطلب افزود: با بهره برداری از این پروژه  ها، ۱۷ هزار و ۲۲۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد و ۸۳ هزار و ۳۸۱ خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می‌شوند.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وی، بیشترین پروژه های افتتاحی در ایام دهه مبارک فجر را مربوط به  حوزه آب و خاک با ۱۸۵۳ پروژه  اعلام و اضافه کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های روش‌های نوین آبیاری، تجهیز و نوسازی اراضی و شبکه های آبیاری در پایداری تولیدات کشاورزی، اجرای طرح‌های بهره برداری بهینه از منابع آب و حفظ و غنی سازی خاک در اولویت برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

رمضان نژاد اظهار داشت: پس از حوزه آب و خاک، پروژه‌های حوزه تولیدات دام و طیور با ۴۴۵ مورد، تولیدات گیاهی با ۱۵۲ مورد و صنایع کشاورزی با ۱۱۷ مورد به ترتیب بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خواهد بود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:استان‌های کردستان با ۳۲۷ پروژه، آذربایجان غربی با ۲۵۳ پروژه و سیستان و بلوچستان با ۲۱۵ پروژه، به ترتیب بیشترین پروژه های افتتاحی دهه فجر در سال جاری را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید