Performancing Metrics

نفت ۳۵ دلار و ۳۵ سنت شد | اتاق خبر
کد خبر: 313985
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 16:10
قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه آوریل، امروز با ۶۴ سنت کاهش به ۳۵ دلار و ۳۵ سنت رسید.

اتاق خبر: در حالی که آمارهای ضعیف از اقتصاد چین، بزرگترین مصرف کننده انرژی دنیا، بر قیمت ها سایه افکنده و یک منبع آگاه در اوپک گفته بعید است نشست اضطراری سازمان برگزار شود، قیمت نفت امروز 2 درصد کاهش یافت.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛  بخش تولید چین در ماه ژانویه، سریعترین روند کند شدن را از سال 2012 تاکنون تجربه کرده است. این آمار نگرانی ها درباره کاهش تقاضا برای نفت از جانب چین را افزایش داد.

کارستن فریچ، تحلیلگر بازار نفت در کومرز بانک فرانکفورت گفت: «شاخص ضعیف مدیران خرید چین، در حال کاهش دادن قیمت هاست زیرا آمارهای چین بر کل بازارهای کالا از نظر میزان تقاضا سایه افکنده است.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه آوریل، امروز با 64 سنت، معادل 1.8 درصد کاهش به 35 دلار و 35 سنت رسید. قیمت نفت برنت برای تحویل در ماه مارس که تاریخ قراردادهای ان روز جمعه منقضی شد، در نهایت به 34 دلار و 74 سنت رسید.

قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا نیز امروز با 68 سنت، معادل 2 درصد کاهش به 32 دلار و 94 سنت رسید.

یک منبع برجسته در اوپک به یک روزنامه سعودی گفته، خیلی زود است درباره نشست اضطراری سازمان صحبت کنیم.

هفته گذشته پس از آنکه مقامات انرژی روسیه گفتند که پیشنهاداتی از سوی عربستان، بزرگترین تولید کننده عضو اوپک درباره مدیریت تولید است و آماده گفت و گو است.

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس در گزارشی نوشت: «ما انتظار نداریم چنین کاهشی اتفاق بیافتد مگر اینکه رشد اقتصاد جهانی از سط فعلی هم ضعیف تر شود، که این نیز با پیش بینی های ما تطابق ندارد.»

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید