Performancing Metrics

نمایشگاه عکس و پوسترهای مسابقه تبلیغات سینمای ایران افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 314047
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 00:04
نمایشگاه عکس و پوستر بخش مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران با حضور عکاسان سینمای ایران در پردیس گالری ملت افتتاح شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، نمایشگاه عکس و پوسترهای مسابقه تبلیغات سینمای ایران عصر امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور امیر عابدی مدیر مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در گالری پردیس سینما ملت افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور عکاسان سینمای ایران و صاحبان آثار در این نمایشگاه برپا شد، امیر عابدی توضیحاتی درباره نمایشگاه ارائه کرد: این نمایشگاه مجموعه ای از مواد تبلیغاتی سینمایی شامل عکس و پوستر است.

وی با اشاره به آثار حاضر در این نمایش گفت: ۱۸۴ قطعه عکس از ۲۳ عنوان فیلم و از ۲۱ عکاس و همچنین در بخش پوستر ۴۲ قطعه پوستر در معرض نمایش قرار گرفته است.

مسئول مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات سینمای ایران اضافه کرد: یکی از بخش های ویژه مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران به سینمای مستند اختصاص دارد که با استقبال مستندسازان مواجه شده است.

عابدی در پایان گفت: همچنین برای آن دسته از علاقه مندان سینمای ایران که در تهران حضور ندارند در فضای مجازی مجموعه عکس ها و پوسترها را به نمایش گذاشته ایم.

پس از پایان صحبت های امیرعابدی، علی نیک رفتار از عکاسان سینمای ایران از پوستر این بخش رونمایی کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید