Performancing Metrics

رد کلیات برنامه ششم توسعه در کمیسیون فرهنگی مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 314052
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 00:25
طاهری خبر داد
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از رد کلیات لایحه برنامه ۵ ساله ششم توسعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه احکام مورد نیاز برای اجرای برنامه ششم توسعه که دولت آن را به جای برنامه ششم توسعه به مجلس ارائه کرده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: جمع‌بندی کمیسیون در خصوص این لایحه این بود که اعضای کمیسیون آن را برنامه نمی‌دانند و از آنجایی که ضرورت داشت تا دولت لایحه برنامه ارائه کند کلیات این لایحه به خاطر اینکه اعضا آن را برنامه نمی‌دانستند رد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه اعتبارات فرهنگی بودجه سال 95 با حضور معاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: یکی از اشکالاتی که در بخش فرهنگی به بودجه 95 وارد است این است که جزء 50 جدول 17 لایحه بودجه سال 95 که اعتبار برای کمک به نهادهای فرهنگ دینی است که جنبه استانی دارد، حذف شده است.

وی ادامه داد: جزء 50 جدول 17 در لایحه بودجه 94 دیده شده و  123 میلیارد تومان نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود اگرچه این بودجه تاکنون پرداخت نشده اما ردیف اعتباری آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این جلسه معاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان کرد که پیگیری‌های لازم را برای احیای جزء 50 جدول 17 خواهد داشت تا سازوکار لازم برای تحقق آن ایجاد شود.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید