Performancing Metrics

روباه های بازیگوش آرامش شهروندان مشهدی را بر هم زدند | اتاق خبر
کد خبر: 314084
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 06:47
ظهر دوشنبه؛
دو روباه بازیگوش صبح دوشنبه با جولان در معابر شهر مشهد موجب ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن آرامش ساکنان این شهر شدند.

اتاق خبر- دو روباه بازیگوش صبح دوشنبه با جولان در معابر شهر مشهد موجب ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن آرامش ساکنان این شهر شدند.

با جولان دو روباه در شهر شهروندان مشهدی ظهر امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش نشانان برای زنده گیری این حیوانات طلب استمداد کردند.

حضور ماموران سازمان آتش نشانی برای رفع این مشکل و همچنین تعقیب و گریز برای به دام انداختن این دو حیوان در نهایت با موفقیت همراه بود و یکی از این دو روباه در خیابان طبرسی و دومی در بلوار رسالت زنده گیری شد.

روباه فراری آتش نشان مشهدی را گاز گرفت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: با اعلام مشاهده دو روباه در خیابان های بلوار طبرسی و همچنین رسالت و طلب استمداد شهروندان از سامانه امداد و نجات ۱۲۵ آتش نشانان مشهدی روز دوشنبه ماموریت یافتند تا با زنده گیری این دو روباه ساکنان شهر را از ترس ایجاد شده نجات دهند.

آتشپاد سوم مهدی رضایی بیان کرد: دو روباه بازیگوشی که با ورود به کوچه های بلوار رسالت و طبرسی مشهد موجب ایجاد ترس و ناراحتی برای شهروندان بشده بودند در نهایت به دام آتش نشانان افتادند.

وی گفت: در همین رابطه نجاتگران ایستگاه هشتم به محل رویت جانوران ابتدا در بلوار طبرسی و سپس به بلوار رسالت اعزام شدند که هر دو این حیوانات با به بکارگیری تجهیزات نجات بدون هیچ آسیبی زنده گیری شدند.

رضایی بیان کرد: در همین راستا روباه بازیگوش دست یکی از نجاتگران را به رغم رعایت نکات ایمنی و استفاده از دستکش گاز گرفت که این آتش نشان برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید