Performancing Metrics

امیدواریم کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد | اتاق خبر
کد خبر: 314145
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 11:39
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: امیدواریم انعقاد قراردادهای همکاری با خودروسازان خارجی باعث ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شود.

اتاق خبر: محمد جعفری اظهار کرد: خوشبختانه تحریم‌های خارجی لغو شده و خودروسازان می‌توانند نسبت به همکاری با خودروسازان خارجی اقدام کنند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با بیان اینکه با ارتباط با خودروسازان خارجی می‌توان مشکل کیفیت خودروهای داخلی را حل کرد، خاطرنشان کرد: به دنبال همکاری با خودروسازان خارجی، خودروسازان باید تولید خودروهای قدیمی را متوقف و کیفیت برخی دیگر از محصولات را نیز ارتقا دهند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: صنعت خودروی ایران در سال‌های گذشته دچار نوعی رکود شده بود که پایین بودن تنوع تولید خودروهای داخلی از نشانه‌های این رکود است.

وی افزود: انعقاد قراردادهای همکاری مشترک با خودروسازان خارجی مانند قرارداد با پژو باعث می‌شود خودروسازان از وضعیت رکودی خارج شده و نسبت به افزایش تنوع تولید محصولات اقدام کنند.

جعفری با بیان اینکه خودروسازان داخلی باید هدف خود را صادرات محصولاتشان به کشورهای خارجی قرار دهند، تصریح کرد: در آن صورت کیفیت خودروهای تولیدی در کشور تضمین شده و مصرف‌کنندگان داخلی نیز می‌توانند از خودروهایی با کیفیت مناسب استفاده کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید