Performancing Metrics

یک دلار از بدهی ۲۹ میلیون دلاری دولت به سیمانی‌ها پرداخت نشد | اتاق خبر
کد خبر: 314226
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 18:51
دبیر انجمن تولیدکنندگان سیمان با اعلام اینکه هنوز یک دلار از طلب ۲۹ میلیون دلاری سیمانی‌ها توسط دولت پرداخت نشده است، گفت: از اول بهمن ماه تخفیف واحدهای تولیدی به خریداران کاهش و یا متوقف شده است.

اتاق خبر: عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه دولت برای صرفه‌جویی گازی به کارخانه‌های سیمان وعده داد که در صورت 20 روز خاموشی کوره‌ واحد‌ها 29 میلیون دلار به آنها پرداخت خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز یک ریال از این رقم به سیمانی‌ها پرداخت نشده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی سیمان در شرایط رکود با مشکل نقدینگی روبه رو هستند، افزود: برای حل این مشکل از اول بهمن ماه تخفیف واحدهای تولیدی به خریداران کاهش و یا متوقف شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان سیمان تصریح کرد: براساس قیمت‌های مصوب سال 93 هر تن سیمان فله تیپ 2 باید 100 هزار تومان به فروش برسد اما کمبود نقدینگی باعث شده تا واحدها با اعمال تخفیف هایی اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند.

شیخان تصریح کرد: در حال حاضر رکود بازار مسکن و کاهش تقاضا تولیدکنندگان سیمان را با انباشت بدهی روبه رو کرده است در کنار این امر بخشی از واحدهای سیمانی کشور هم برای پرداخت دستمزد مشکل دارند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید