Performancing Metrics

60 هزار متقاضی مسکن مهر بدون قرارداد و انتخاب واحد | اتاق خبر
کد خبر: 314284
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 23:18
در حالی که قراردادهای ضد جعل مسکن مهر آماده شده و به تدریج متقاضیان در شهر جدید پردیس برای امضا و انتخاب واحد خبردار خواهند شد، تعدادی از متقاضیان می‌گویند با گذشت ۳ سال از واریز آورده، هنوز قرارداد ندارند و باید 2 سال پیش مسکن مهر آنها تحویل داده می‌شد.

اتاق خبر: شهر جدید پردیس یکی از شهرهایی است که بیش از 90 هزار واحد مسکن مهر در آن احداث می‌شود، اما یکی از مشکلات این شهر که اتفاقاً متقاضی بالایی نیز دارد، کُندی تکمیل واحدهای مسکن مهر و تأخیر بیش از اندازه این واحدها است.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ اما مشکلی که این روزها باعث شده تا به گفته مقامات مسئول شرکت عمران شهرهای جدید قراردادهای ضد جعل و انتخاب واحد آماده شود، نداشتن قرارداد بیش از 60 هزار متقاضی مسکن مهر است.

برخی از متقاضیان مسکن با بیان اینکه در سال 91 در فاز 8 شهر پردیس طبق قرار اعلام شده 37 میلیون تومان پرداخت کردیم، اما با گذشت این سالها هنوز قراردادی به ما تحویل داده نشده است.

خانم نظری یکی از متقاضیان مسکن مهر فاز 8 می‌گوید، در سال 91 با واریز 37 میلیون تومان به ما اعلام کردند که تا 18 ماه دیگر واحد مسکونی شما تحویل داده می‌شود، اما حال با گذشت 3 سال هنوز قراردادی نداریم.

برخی از متقاضیان مسکن مهر فاز 8 با کنایه این موضوع که تحریم‌ها برداشته شده و قرارداد پژو امضا شد، اما هنوز قراردادهای ما امضا نشده و هنوز انتخاب واحد نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: با سود بانکی اگر بخواهید حساب کنید الان 37 میلیون تومان ما بیش از 40 میلیون تومان شده است اما متأسفانه می‌بینیم که این مسائل در کنار گران شدن قیمت دوباره مسکن مهر گم می‌شود. هر چند برخی دیگر از متقاضیان مسکن مهر نیز می‌گویند پیر شدیم و همه دار و ندار خود را فروختیم، تا سر وقت آورده خود را واریز کنیم، اما هنوز قراردادی نداریم.

صمدی یکی از متقاضیان مسکن مهر نیز می‌گوید: هنوز قراردادی نداریم، اما دائم از بالا رفتن قیمت مسکن مهر صحبت می‌کنند. حال سؤال این است که ما باید شکایت خود را به کجا تقدیم کنیم.

وی افزود: در سال 91 حدود 40 میلیون تومان واریز کردیم، چرا که شرکت عمران پردیس دائما اعلام می‌کرد، برای اینکه اولویت شما جلو بیفتد، زودتر آورده خود را واریز کنید، اما حال با گذشت 3 سال تازه از قراردادهای ضد جعل و امضای قرارداد سخن می‌گویند.

حمید رضایی یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر می‌گوید: قراردادی را در سال پیش با شرکت آهوان پردیس امضا کردم اما به بنده آن را تحویل ندادند حال به تازگی متوجه شده‌ام که زمین آن واحدهای مسکونی معارض دارد و 2 سال و نیم است که پروژه متوقف است و متأسفانه کسی هم پاسخگو نیست.

وی افزود: از همه زودتر آورده خود را واریز کردیم، اما الان می‌گویند زمین معارض دارد، پس داستان کمی بودار به نظر می‌رسد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید