Performancing Metrics

برگزارى اولین نشست کسب و کار به سبک ایرانى در بخش سرگرمى | اتاق خبر
کد خبر: 314317
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394 - 16:39
اولین نشست هم اندیشی مربیان و مسئولین برگزاری رویداد کسب و کار به سبک ایرانی در روز چهارشنبه و در محل اولین شتاب دهنده صنعت سرگرمی با حضور علاقمندان کسب و کارهای نوپا برگزار خواهد شد.

اتاق خبر: اولین رویداد کسب و کار به سبک ایرانی با موضوع بازی‌های دیجیتال در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایلنا؛  این رویداد طبق ادعای تیم برگزاری آن با حفظ ساختارهای کارآمد رویدادهای جهانی استارت آپ و ایجاد تغییراتی متناسب با فرهنگ اجتماعی -اقتصادی جامعه ایرانی قصد دارد تا با ایجاد بستر مناسبی برای جوانان، فرصتی را در اختیار آنها قرار دهد که با استفاده از دانش و تجربه مربیان مجرب در زمینه های مختلف، برآی ورود به بازار و راه اندازی کسب و کار مستقل آماده و تجهیز گردند. اولین نشست هم اندیشی مربیان و تیم برگزاری رویداد کسب و کار به سبک ایرانی همزمان با گردهمایی گروه همفکر در یک مکان برگزار خواهد شد تا علاقمندان حوزه های کسب و کار این امکان را داشته باشند که از نزدیک در جریان جزئیات برگزاری این رویداد فرار گیرند.

مسئولین برگزاری این رویداد امیدوارند تا با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه در دوران  پسابرجام این امکان را برای جوانان ایرانی فراهم نمایند که به راحتی وارد بازارهای جهانی گردند و با استفاده از رسانه های مختلف علاوه بر دستیابی به موفقیت های اقتصادی، پرچمدار اشاعه فرهنگ غنی اسلامی_ایرانی کشور باشند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید