Performancing Metrics

یحیی توره به خاطر پپ سیتی را ترک می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 314363
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 04:15
ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی که رابطه خوبی با گواردیولا ندارد می‌خواهد در واکنش به حضور این مربی در سیتی از این تیم جدا شود.

ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی که رابطه خوبی با گواردیولا ندارد می‌خواهد در واکنش به حضور این مربی در سیتی از این تیم جدا شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، یحیی توره هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی در مقطعی در بارسلونا بازی کرد جایی که گواردیولا زیاد به او بازی نداد و با بی اعتنایی با این بازیکن برخورد کرد. توره سال 2010 در بارسلونا در تمرینات عملکرد خوبی داشت ولی در ترکیب تیم قرار نمی گرفت. درست همان اتفاقی که برای زلاتان در بارسلونا رخ داد و به این دلیل توره نیز به شدت از عملکرد گواردیولا انتقاد کرد و حتی مدیربرنامه های این بازیکن ماه پیش اعلام کرد پدربزرگ او نیز می توانست با این همه بازیکن در بایرن مونیخ و بارسلونا نتایج پپ را کسب کند.

پس از قطعی شدن حضور گواردیولا در منچسترسیتی مدیربرنامه های توره از جدایی موکلش از این تیم خبر داد و گفت: او سیتی را ترک خواهد کرد ولی امیدوارم با قهرمانی در لیگ و انجام تمام بازی های ممکن این کار را بکند. به هر حال شرایط زندگی این است و گاهی باید چنین تصمیماتی را گرفت.

مدیر برنامه های توره در ادامه گفت: اینکه می‌گویند بارسلونا تیم گواردیولا است کاملا اشتباه است. شما دیدید که انریکه نیز همان نتایج گواردیولا را تکرار کرد و موفقیت بارسلونا ربطی به گواردیولا ندارد. قعلا که توره بدون گواردیولا در انگلیس قهرمان شده است ببینیم گواردیولا می‌ تواند بدون توره به این افتخار برسد یا خیر.

رسانه‌های بریتانیا خبر داده‌اند که بارسا و رئال خواهان به خدمت گرفتن وی هستند و علاقه زیاد توره به بارسا می‌تواند زمینه ساز بازگشت او باشد. چند روز پیش گفته شد که حتی یحیی توره حاضر است برای پیوستن به بارسا دستمزد خود را کم کند. یحیی توره یکی از بازیکنان کلیدی تیم منچسترسیتی است و سران این باشگاه دوست ندارند این بازیکن را از دست دهند و شاید این تنها بهانه‌ای برای توره باشد که دسمزد خود را افزایش دهد، ولی حال با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در تابستان پیش رو رخ خواهد داد.

این بازیکن در 31 آوریل سال 2013، قراردادش را تا سال 2017 با باشگاه من سیتی نیز تمدید کرد، اما با این حال منابع اطلاعاتی خبر داده‌اند که توره اذعان کرده خیلی دوست دارد به نیوکمپ بازگردد.

توره در حال حاضر سالی 12 میلیون یورو از باشگاه سیتی دریافت می‌کند، اما سلجوک اذعان می‌کند که یحیی به او گفته که حاضر است برای رفتن به بارسلونا دستمزد کمتری را بگیرد.

توره خودش همیشه گفته که دوست دارد روزی دوباره به بارسلونا بازگردد، اما هرگز در این جهت قرار نگرفته است. او همیشه به کاتالان می آید و به خانواده‌اش سر می‌زند. یحیی پس از بازی لیگ قهرمانان بارسا و سیتی بیان کرد که همیشه رابطه دوستانه‌ای با آبی‌اناری‌ها و هم بازی‌های سابقش دارد.

ارزش یحیی توره در بازار نقل و انتقالات 38 میلیون یورو برآورد شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید