Performancing Metrics

بسته بندی خوب فروشنده خاموشی است که خریدار را صدا می زند | اتاق خبر
کد خبر: 314397
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 07:32
بسته‌بندی از طرفی هنر، علم و تكنولوژی به‌جهت آماده‌سازی كالاها برای حمل و نقل و فروش و از طرفی، وسیله‌ای جهت اطمینان از سلامت محصول در تحویل به آخرین مصرف‌كننده در بهترین شرایط با كمترین هزینه متوسط است.

اتاق خبر- بسته‌بندی از طرفی هنر، علم و تكنولوژی به‌جهت آماده‌سازی كالاها برای حمل و نقل و فروش و از طرفی، وسیله‌ای جهت اطمینان از سلامت محصول در تحویل به آخرین مصرف‌كننده در بهترین شرایط با كمترین هزینه متوسط است.

از آنجائیکه صنایع دستی نمادی از فرهنگ، هنر و تاریخ یک ملت محسوب می شود و کشور ما با سابقه درخشان از هنرنمایی نیاکانمان در این زمینه صاحب شهرتی کم نظیر است اما متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی به این هنر- صنعت، بخش عمده ای از بازار جهانی از دست ما خارج شده است. یکی از مهمترین مشکلات موجود در زمینه فروش و صادرات این آثار فقدان بسته بندی مناسب و درخور این گروه از کالاهاست.

و اما در بحث کشاورزی نیز از آن جهت که برخی محصولات کشاورزی در صادرات به شکل فله ای می باشد نمایانگر ضعف صنعت بسته بندی است.

لذا اتاق بازرگانی زنجان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان بسته بندی صادراتی با گرایش صنایع دستی و کشاورزی جهت مدیران بازرگانی واحدهای تولیدی ، کارشناسان این حوزه و علاقمندان به این مباحث نمود. استاد قاسم زاده از اساتید مجرب اتاق ایران ضمن اشاره به اینکه بسته بندی در بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتری نقش بسیار مهمی دارد آن را تداعی کننده هویت پایدار محصول در ذهن دانست و نیز  توضیحاتی در مورد کاربرد رنگها در بسته بندی، ابعاد بسته بندی و.. ارائه نمود.

 

همچنین در این راستا از بسته بندی خوب به عنوان یک فروشنده خاموش یاد شد که خریدار را صدا می زند و اینکه به یک تکنولوژی قدرتمند تبدیل شده است که دائم در حال تکامل است.

منبع: اتاق زنجان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید