Performancing Metrics

ایران شایسته‌ترین تیم برای صعود بود | اتاق خبر
کد خبر: 314414
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 08:49
مایلی‌کهن:
محمد مایلی‌کهن مدیر فنی تیم امید در گفت‌وگو با ورزش سه همچنان از عملکرد کادرفنی تیم المپیک دفاع می‌کند.

محمد مایلی‌کهن مدیر فنی تیم امید همچنان از عملکرد کادرفنی تیم المپیک دفاع می‌کند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ورزش سه، آنچه که می‌خوانید خلاصه‌ای از گفت‌وگوی طولانی ما با اوست. به این شرط که او یک‌بار در دفتر ورزش سه حاضر شود و به همه سوالات آن‌طور که می‌خواهد پاسخ دهد. مایلی کهن که در هفته‌های گذشته زیر فشار تیترهای منفی بوده است، کماکان عقیده دارد تیم المپیک به دلایل فوتبالی از دور رقابت‌ها عقب رفته و در صورت شانس بالاتر می‌توانسته به المپیک هم برسد.

این گفت‌وگو را بخوانید:

خاکپور با لیاقت بود

محمد خاکپور یک سرمربی متین بوده است؛من از رفتار این جوان واقعا لذت برده و در این مسابقات به خودم بالیدم که خاکپور از دوران فوتبالش یک مرد کامل و مورد اعتمادم بود ولی است کاپیتانی تیم ملی فوتبال کشورمان را در آن مقطع داشت.

خیلی خوب کار کردیم

تیم ملی امید ایران به نظر من بسیار خوب کار کرد ،به خدا دغدغه من تنها سربلندی جوانان این مملکت است،وقتی می‌بینم این جوانان سربلند هستند انگار دنیا را به من داده‌اند.

لازم نیست کسی من را ببیند

من 61 سال دارم،از من گذشته تا بخواهم خودم را نشان بدهم،شما در بازی‌های ایران برابر حریفانش چقدر من را دیدید؟اصلا نیاز نبود کسی من را ببیند.

تحمل توهین به ایران را ندارم

وقتی مرحله اول مقدماتی جام جهانی دوره قبل بود سر تمرین تیم ملی رفتم ،من هیچ مشکلی با کسی نداشتم اما رفتار آنها با جماعت فوتبال ما عین رفتار تبعیض نژادی بود،ما ایرانی هستیم و کسانی که به هویت ملی ما و سند ایرانی بودنمان توهین کنند را تحمل نخواهیم کرد.

چرا کارشناس‌ها چشمی را انتخاب کردند؟

تیم امید ما وقتی چین را برد ،چنان روزبه چشمی را زدند و آزارش دادند که خدای من می‌داند زارزار گریه می‌کرد ،همین آدمی که او را چنان اذیت کردند عضو تیم منتخب بازی‌ها شد. به این سوال پاسخ بدهید که چرا کارشناس‌ها او را انتخاب کرده‌اند اما همه در ایران از خاکپور بابت استفاده از او در خط دفاع انتقاد می‌کنند.

از همه بهتر بودیم

فاصله ما تا المپیک یک حادثه بود،اگر فرصت‌های ما گل شده بود ما به المپیک رفته بودیم همه دیدند که ما از هر 4 حریفمان در این بازی‌ها برتر عمل کردیم.

مردم حمایت می‌کنند

در خیابان و مترو هرکسی من را می‌بیند مورد لطفم قرار می‌دهد،این مردمی که دوستان از آنها حرف می‌زنند کجا هستند؟متاسفم که رفقا وقت انتقاد اسم مردم را می‌برند و پشت سر مردم مخفی می‌شورند .

ماجرای ما و کی روش

هنوز باور نمی‌کنم کسانی اعتقاد داشته باشند من به‌عنوان یک مخالف مقابل کسان دیگر می‌ایستم و آنها را براساس مسائل شخصی مورد انتقاد قرار می‌دهم. من همان کسی هستم که در مقدماتی جام جهانی دوره گذشته به سر تمرینات تیم ملی رفته‌ام اما بعدها کسانی از این مساله انتقاد کردند که نفعشان در انتقاد از بنده و حمایت از کی روش بوده است.

ایرانی‌ها را دار می‌زنید

برانکو در بازی‌های اخیر خوب نتیجه گرفته است اما نتایجی که اول فصل داشت اگر هر ایرانی گرفته بود دارش می‌زدند ،حمید درخشان را که به یاد دارید با او چه کردند،نمی‌خواهم حرف در حرف بیفتد.

دفاع از خودم را نمی‌خواهم

همه کسانی که از تیم امید حمایت کردند در واقع از منافع ملی فوتبالشان و هویت آن دفاع کرده‌اند ،من نمی‌خواهم کسی از من دفاع کند اما طرف من جوانان فوتبالمان هستند،تنها چیزی که من را در این اوضاع متاثر می‌کند ظلمی ست که به برخی از این جوان‌ها می‌شود.

منبع: ورزش سه

نظرات
ADS
ADS
پربازدید