Performancing Metrics

شیشه های مات با بازی شهرزاد کمالزاده کلید خورد | اتاق خبر
کد خبر: 314432
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 12:27
فیلم سینمایی شیشه های مات بازی شهرزاد کمالزاده در مشهد مقدس کلید خورد

به گزارش اتاق خبر، شهرزاد کمالزاده بازیگر در گفتگو  با خبرنگار سینمایی سینما خبر گفت :در فیلم سینمایی (شیشه های مات ) به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی مهدی مسگران به ایفای نقش پرداخته ام که به نوعی میخواهیم معضلات اعتیاد به مواد مخدر را به نمایش در بیاوریم .

وی گفت :در این فیلم نقش یک دختر را بازی میکنم به هم سن وسال خودم که اعتیاد به شیشه دارد و قربانی مواد مخدر شده است.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر اوایل کار است که در مشهد مقدس در حال فیلم برداری است در این فیلم بیشتر با  مجید واشقانی همبازی هستم .
 
وی افزود:به علت بیماری که داشتم به محض اینکه متوجه شدم کار در مشهد مقدس قرار است فیلم برداری شود یک جرقه ای در ذهنم خورد که بد از خدا باید شفایم را از امام رضا بگیرم و بازی در این کار را قبول کردم .
 
کمالزاده  گفت :نقشی که در شیشه های مات بازی میکنم نقش سختی است اما برایم جذاب است و باید با تمام وجود روی آن متمرکز بشوم .
 
کمالزاده در پایان گفت:کار دیگری که بعد از اتمام اینکار به سراغ آن میروم فیلم سینمایی المپیک است به کارگردانی آرش سجادی در این فیلم با خاطره اسدی ،الناز حبیبی،بهاره افشاری و ملیکا شریفی نیا هم بازی هستم در فیلم المپیک می توانید نقش متفاوتی از من را مشاهده کنید پس از چندین کار یک کار مثبت را میخواهم بازی کنم.
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید