Performancing Metrics

5 دلیل برای خریدن سونی اکسپریا Z5 | اتاق خبر
کد خبر: 314685
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1394 - 15:41
سونی اکسپریا Z5 یکی از گوشی‌های محبوب بازار است که علاقه‌مندان زیادی نیز دارد. حال در این مقاله قصد داریم تا برای شما 5 دلیل بیاوریم که آخرین پرچم‌دار سونی را به خانه ببرید.

اتاق خبر - 1- سرعت بسیار بالا که احتمال آتش گرفتن ندارد!

sony-xperia-z5-date-sortie-prix-actualites-caracteristiques-head-hero-xperia-z-image-00-w782

سونی اکسپریا Z5 در بنچمارک AnTuTu نمره 65,094 بدست آورد که باعث شد با بالاترین نمره (البته در زمان انتشار خودش) بالا‌تر از سامسونگ گلکسی نوت 4 و Meizu MX4 بایستد. قلب تپنده درون این گوشی پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810 است. اگر شما به این فکر می‌کنید “صبر کنید، این پردازنده باعث مشکلاتی مثل گرم شدن بیش از اندازه گوشی سونی اکسپریا +Z3 نبود؟” درست فکر کرده‌اید، ولی سونی مشکل گرم شدن بیش از اندازه را در اکسپریا ‌Z5 حل کرده است و نیازی نیست که بترسید، برای اینکه قرار نیست وارد آتش شوید!

سونی اکسپریا Z5 از سامسونگ گلکسی S6 سریع‌تر نیست، پردازنده به خاطر مسائل حرارتی کمی آندرکلاک شده است. با این وجود در رقابت‌هایی مانند نفوذ گرد و خاک و ضد آب بودن بهتر است.

2- بازی کردن دلپذیر با PS4

blog1

یکی از هیجان انگیز‌ترین چیز‌ها در سونی اکسپریا Z5 اتصال به کنسول PS4 است. شما از راه دور می‌توانید بازی‌های خود روی ‌PS4 را از طریق گوشی کنترل کنید، همچنین می‌توانید بازی‌های خریداری شده خود که روی گوشی‌تان است را بلافاصله با دسته PS4 اجرا نمایید. به علاوه شبکه اینترنتی پلی‌استیشن نیز تمام اطلاعات را از قبیل موسیقی‌ها و فیلم‌ها سینک می‌کند.

3- صدا و هدفون عملکرد خوبی دارند

اسپیکر‌ها عملکرد درخشانی ندارند، ولی فقط یک شخص بی‌سلیقه موسیقی را با اسپیکر گوش می‌دهد! مهم صدای موزیک در هدفون است که در واقع از شرکت WALKMAN انتظار می‌رود کیفیت خوبی برای ما قرار دهد.

هدفون‌هایی که با کیفیت عالی عرضه می‌شوند، در محدوده بسیار کم 8 هرتز تا بالای 16 کیلوهرتز قرار داشته و بنابراین مقدار بالایی باس دارند. همچنین اگر شما از طرفداران بزرگ موسیقی هستید، گزینه‌های تنظیم زیادی تعبیه شده است.

4-عملکرد عالی دوربین

review-xperia-z5-PT-camera-UI-hero-w782

سنسور جدید Exmor RS با سرعت فوق‌العاده بالای فوکوس خودکار فقط با 0.03 ثانیه یکی از عوامل کارکرد درخشان این دوربین است. تصاویر وضوح 5,520 در 4,140 پیکسل دارند و شما می‌توانید ویدیو با کیفیت 2160p با 30 فریم در ثانیه ضبط کنید.

همچنین لرزش‌گیر تصویر بسیار خوب عمل‌ کرده که همراه با فوکوس خودکار سریع باعث می‌شود لحظات زندگی خود را خیلی سریع و بدون تاری ثبت کنید.

5- عمر باتری بسیار خوب

Samsung-Galaxy-Note-5-vs-Sony-Xperia-Z5-Premium

ممکن است باتری 2,900 میلی‌آمپری در مقایسه با باتری‌های با طرفیت بالای دیگر گوشی‌های اندرویدی رقم پایینی به نظر برسد (حتی در سونی اکسپریا +Z3 طرفیت باتری 3,100 میلی آمپر بود)، ولی سونی باتری اکسپریا Z5 را بهینه سازی کرده و نیازی به داد و فریاد و نگرانی در مورد کارایی این باتری نیست. این باتری می‌تواند حداقل یک روز کامل را برای شما کار کند بدون اینکه به شارژ نیازی داشته باشد.

منبع: آی تی رسان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید