Performancing Metrics

دولت طبق وعده‌هایش مشکل گرانی، رکود و بیکاری را حل کند | اتاق خبر
کد خبر: 314957
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 22:20
گودرزی:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: با توجه به اجرای برجام اکنون تحقق وعده‌های دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم فرا رسیده است و دولت باید مشکل گرانی، رکود، بیکاری و تورم را حل کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مردم ما امروز با مشکلاتی مانند گرانی، بیکاری، تورم و رکود روبرو هستند و یک مسئله مهم که امروز در فضای اقتصادی کشور مخصوصا بعد از ماجرای برجام و رفع تحریم‌ها، وجود دارد ارائه و تعیین اولویت‌های اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه وعده مسئولان دولت این بود که با اجرای برجام و رفع تحریم‌ها همه مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود، ادامه داد: دولت اکنون باید با توجه به وعده‌هایی که داده و تحریم‌هایی که رفع شده و با توجه به ظرفیت‌هایی که در داخل وجود دارد اعلام کند چه برنامه‌ای برای اقتصاد دارد. اکنون مردم منتظر هستند که دولت برنامه عملیاتی خود را برای بهبود مشکلات اقتصادی ارائه و پیاده کند.

گودرزی افزود: کارشناسان، جنبش دانشجویی، نخبگان و عموم مردم کشور اکنون این انتظار را دارند که با توجه به رفع تحریم‌ها و اجرای برجام مشکلات اقتصادی کشور و مردم حل شود. مردم یادشان نرفته که دولت تحریم‌ها را مانع شکوفا شدن اقتصاد می‌دانست، به همین دلیل منتظرند مسئولان وعده‌هایشان را عملیاتی کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: الان وقت آن رسیده که دولتمردان بگویند برای رفع مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی و بیکاری چه برنامه‌ای دارند. باید گفته شود با پول‌های بلوکه شده‌ای که به کشور بازگشته چه برنامه‌ای انجام خواهد شد و قرار است چه اتفاقی در اقتصاد کشور رخ دهد.

گودرزی افزود: مسئولان باید به مردم بگویند که آیا اولویت امروز کشور این است که هواپیما بخریم، آیا اولویت این است که شرکت‌هایی مانند پژو را به کشور بیاوریم یا اینکه اولویت بحث پرداختن جدی و غیر شعاری به تولید داخلی، رفع بیکاری و اشتغال جوانان و رفع مشکلات اجتماعی مانند حاشیه نشینی و رفع محرومیت‌ها در داخل کشور است؟

وی گفت: دولت با این سرمایه‌ای که در کشور وجود دارد و با این پول‌های بلوکه شده‌ای که قرار است آزاد شود یا آزاد شده شده است، چه برنامه‌ای دارد؟ به نظر ما تعیین اولویت‌های اقتصادی و ارائه یک برنامه عملیاتی مهم‌ترین کاری است که باید توسط دولت انجام شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: مردم چگونه قرار است خروجی برجام را بر سر سفره‌های خود ببینند؟ آیا قرار است از این پس هم با مشکلات اقتصادی شعاری برخورد کنیم یا اینکه قرار است یک راه حل جدی برای مشکلات اقتصادی داده شود؟

گودرزی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی اضافه کرد: سخنان آقای روحانی در این برنامه بیشتر مانند سخنان کاندیدایی بود که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و رای بگیرد.

وی گفت: امروز زمان آن است که رئیس جمهور پس از گذشت دو سال نیم بگوید چه کاری انجام داده است و بعد برنامه عملیاتی‌اش را برای آینده ارائه اعلام کند نه اینکه مجددا از دوست داشتن‌ها و آرزوهایش بگوید و یکسری حرفهای خوب را دوباره تکرار شود.

گودرزی ادامه داد: همه ما دوست داریم مشکل اشتغال و بیکاری و تورم حل شود ولی باید گفته شود چه برنامه‌ای برای رفع این مشکلات وجود دارد. امروز اقتصاد ما دچار رکود است و رئیس جمهور باید بگوید چگونه می‌تواند هم رکود را رفع کرد و هم تورم را پائین آورد طوری که به مردم فشار نیاید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: مسئله جدی جوانان، دانشجویان و مردم امروز شنیدن یک حرف جدی از رئیس جمهور و مسئولین در رابطه با رفع رکود، بیکاری، تورم و مشکلات دیگر کشور است. مردم با توجه به وعده‌های مسئولان دولت امروز منتظر نتیجه هستند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید