Performancing Metrics

در مقابل عربستان به وحدت رویه نیاز داریم | اتاق خبر
کد خبر: 315106
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1394 - 11:11
آذری:
مدیر‌ عامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد در مقابل اقدام‌های عربستان نیاز به وحدت رویه داریم.

مدیر‌ عامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد در مقابل اقدام‌های عربستان نیاز به وحدت رویه داریم.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، سعید آذری درباره اینکه روز گذشته (جمعه) صحبت‌های گرشاسبی، عضو هیات مدیره پر‌سپولیس فرار رو به جلو خوانده بود، اظها‌ر کرد: او در مصاحبه‌ای که انجام داده بود از بابت داوری‌ها ابراز نگرانی کرده بود. قبل از انجام چنین بازی بزرگی صحبت درباره داوری درست نیست و آن را فرار رو به جلو می دانم. به اعتقاد کارشناسان ذوب آهن زیبا‌ترین فو‌تبا‌ل ایران را انجام می‌دهد و نیازی به مسائل داوری ندارد.

او با بیان این که پر‌سپولیس از صحبت‌های مدیرانش متضرر خواهد شد نیز گفت: نباید قبل از بازی اینگونه صحبت کنیم و به نظرم این پر‌سپولیس است که متضرر خواهد شد. در دو سال گذشته، نان بازی خوب خودمان را خوردیم. کادر فنی و بازیکنان ما تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهند و هر نتیجه‌ای که در این بازی رقم بخورد، نباید آن را به مسائل دیگری ارتباط دهیم. ما هم در طول دو سال اخیر از داوری‌ها سود بردیم و از سویی متضرر شدیم اما نباید فرار رو به جلو انجام دهیم.

آذری با بیان اینکه مانند دیدار با استقلال تماشاگران پر‌سپولیس هم 10 درصد از سکوهای فولاد شهر را در اختیار خواهند داشت، ا‌ضافه‌ کرد‌: البته به دلیل سرد بودن هوا تماشاگران پر‌سپولیس را در سکوهای مقابل جایگاه ویژه‌ و پشت نیمکت پر‌سپولیس اسکان می‌دهیم. شاید در جریان بازی بخش بیشتری را به پر‌سپولیس اختصاص دهیم اما حق و حقوق تماشاگران خودمان را هم رعایت می‌کنیم.

وی در ادامه درباره تحرکات عربستان در حوزه فو‌تبا‌ل و موضع‌گیری‌هایی که از جانب فدراسیون فو‌تبا‌ل و تیم‌های ایرانی صورت گرفته است نیز گفت: احتیاج به وحدت رویه داریم و باید از پراکندگی پرهیز کنیم. با توجه به این که مهدی تاج موضع تیم‌های ایرانی را اعلام کرده است، سعی می‌کنیم از صحبت در این باره پرهیز کنیم چراکه موضع تاج از جانب چهار باشگاه آسیایی ایران بوده است. ما باید به فکر عزت و اقتدار ایران باشیم.

مدیر‌ عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد موضع باشگاه‌ها با فدراسیون فو‌تبا‌ل زاویه دارد، اظها‌ر کرد: انتظار داشتم علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل موضع قدرتمندتری داشته باشد. البته از علیرضا اسدی به دلیل مذاکرات خوبی که در AFC انجام داد و به نوعی 40 روز را برای ما خرید تشکر می‌کنم. مطمئنم سعودی‌ها پای مذاکره خواهند آمد و در ایران هم به میدان خواهند رفت. کفاشیان باید موضع بهتری را اتخاذ می‌کرد چراکه ما در سطح آسیا از اقتدار بالایی برخوردار هستیم و تیم ‌ملی کشورمان رتبه نخست رنکینگ آسیا را در اختیار دارد.

او در پایان درباره مفاد جلسه اسدی نیز با نمایندگان AFC گفت: استراتژی پیشنهادی باشگاه ذوب آهن این بود که انجام بازی با نمایندگان قطر و امارات در ایران باشد و اینکه ما باید به بهترین نحو از این تیم‌ها پذیرایی کنیم تا با فرهنگ ایرانی ها آشنا شوند. آنها نباید موضع‌گیری غیر واقعی داشته باشند. البته این قضیه با توجه به تلاش‌های تاج، کفاشیان و اسدی تعدیل خواهد شد.

منبع: ورزش سه

نظرات
ADS
ADS
پربازدید