Performancing Metrics

بهره برداری از ۲۸ طرح به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال در اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 315310
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 03:21
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر، از ۲۸ طرح با ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود که دو طرح به دست وزیر ارتباطات افتتاح شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر،  اسرافیل احمدیه عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان و افتتاح همزمان یک هزار و ۳۷۵ طرح عمرانی اظهار داشت: اصفهان رتبه نخست استان های توسعه یافته صنعتی، معدنی و تجاری کشور را به دلیل وجود مزیت های بالقوه و بالفعل دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار واحد صنعتی در اصفهان فعالیت می کند، ابراز داشت: اصفهان رتبه نخست سرمایه گذاری و رتبه دوم واحدهای فعال صنعتی را دارد و از مهم ترین قطب های اقتصادی کشور محسوب می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به طرح های قابل افتتاح در دهه فجر در استان اصفهان ابراز داشت: در این دهه ۲۸ طرح قابل بهره برداری به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۶۲۰ نفر را داشتیم که دو مورد از این طرح ها به دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه طرح های قابل بهره برداری اصفهان دو مورد بوده است، ادامه داد: این دو طرح شامل تولید تسمه و نوار سرد فولاد آلیاژی به جز فولاد زنگ نزن و تولید ورق و نوار طلا است.

احمدیه با بیان اینکه تمام این بخش ها توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولتی به بهره برداری رسیده است، گفت: در آران و بیدگل سه طرح، شاهین شهر پنج طرح، کاشان دو طرح، شهرضا سه پروژه، گلپایگان یک پروژه، مبارکه دو پروژه، نایین یک طرح، نجف آباد هشت طرح و در نطنز نیز یک طرح در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید