Performancing Metrics

تعامل سازنده بیمه‌گر با کارگزار ضامن توسعه شرکت بیمه | اتاق خبر
کد خبر: 315362
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 08:40
معاون بازاریابی و فروش بیمه کوثر گفت: توسعه شرکت‌های بیمه با مشارکت و تعامل‌سازنده با کارگزاران و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران تحقق می‌یابد.

اتاق خبر- معاون بازاریابی و فروش بیمه کوثر گفت: توسعه شرکت‌های بیمه با مشارکت و تعامل‌سازنده با کارگزاران و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران تحقق می‌یابد.

محمد اکبری‌راد در همایش توسعه همکاری کارگزاران برتر صنعت بیمه با شرکت بیمه‌کوثر، افزود: کارگزاران با ارایه نظرها و پیشنهادهای خود و بیمه‌گذاران در زمینه‌های انواع بیمه‌ها، نحوه پرداخت خسارت، صدور بیمه‌نامه و نرخ می‌‎توانند بسترهای توسعه شرکت‌های بیمه را فراهم سازند.

اکبری‌راد کارگزاران را بازوان قدرتمند و ارزیابان شرکت‌های بیمه دانست و اظهارکرد: با همفکری کارگزاران، شناسایی و به‌کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه کارگزاران و نیز حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه کارگزاران، خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران و شبکه فروش از لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیمه‌کوثر نهالی پنج‌ساله با ریشه‌های بسیار قوی است، تصریح‌کرد: ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه یکی از رسالت‌های بیمه‌کوثر است.

معاون بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته فرهنگ بیمه با همکاری دولت‌ها، ملت‌ها، شرکت‌های بیمه، شبکه فروش و مردم با رعایت اصول صداقت، دانش، تخصص و تعهد محقق شده است، یادآورشد: تدین، تعهد و روحیه خدمت‌گذاری، صداقت و شفافیت، عدالت و انصاف، مسئولیت‌پذیری، پایبندی به مقررات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، امانت‌داری، رازداری، کمال‌جویی و رشد علمی منشور اخلاقی شرکت است.

اکبری‌راد ارایه پوشش بیمه ماهواره‌بر برای نخستین‌بار در کشورهای جهان اسلام توسط بیمه‌کوثر را یکی از دستاوردهای بزرگ این شرکت برشمرد و گفت: بیمه‌کوثر با ارایه و صدور بیمه‌نامه‌های نوین و توسعه بیمه‌های زندگی سعی دارد در راستای ایجاد آرامش و امنیت آحاد جامعه و کشور با همکاری شعب اجرایی و شبکه فروش اعم از حقوقی، حقیقی و کارگزران گام بردارد.

وی توسعه بازار، حفظ سرمایه، سودآوری و رعایت قوانین و مقررات را عامل کسب رضایت بیمه‌گذاران و افزایش پرتفوی بیمه‌کوثر دانست و افزود: خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح و آحاد جامعه با بهره‌مندی از دانش و تخصص اعضای هیأت‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، کارشناسان و شبکه فروش و نیز مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها صورت گرفته است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت اظهارکرد: براساس آمار بیمه‌مرکزی، بیمه‌کوثر کمترین شکایت ثبت شده را در بین شرکت‌های بیمه دارد.

توسعه شرکت‌های بیمه با مشارکت و تعامل‌سازنده با کارگزاران و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران تحقق می‌یابد.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید